Gå til innhold

Ble drukket ut i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare må fortelle om mine fantastiske venner, som jeg har tilbrakt 5 dager på rideleir sammen med!

Jeg var 100% sikker på at jeg kom til å slippe unna.. Dagene med ridning var lange og harde (jeg er så støl som jeg ike har vært de siste 2 årene), og kveldene ble brukt til litt festing...

Torsdagen kom.. Lite søvn, og mye ridning, og knallvær!

Vi planla ikke å drikke noe særlig den kvelden, bare grille og kose oss og spille kort.

Joda...

Noen hadde kjøpt mengder med drikkevarer (ja, jeg er litt sær når det gjelder drikkevarer..) og jeg trodde på de når de sa de satt ute og skrev evaluering av uka (vi har vært på et prøveprosjekt...). Jeg fikk etterhver blandet drinker og slikt, men så tasset jeg ut til de som jeg trodde stod ute og røyket.. Der var filmkameraet fremme... og jeg tusla inn. Kan nemlig ikke fordra kameraer.

De kom inn, og en venninne kom inn og gav meg en lapp med en gåte/hint til hva som skulle skje videre. Jeg måtte pent hente supermann t-skjorta jeg hadde fått uka før, og fikk et stooooort rødt ole brumm håndkle som kappe.

Så var det ut å kaste seg utenfor en sånn vaier over en elv. Ikke så høyt og ikke så skummelt. Men på vei over så hadde de hengt opp en lapp og en nøkkel i en tråd, som jeg MÅTTE ha med meg tilbake.. Det ble litt knot, men jeg fikk det til :D

Jeg skjønte vi skulle inn i ridehallen, og der hadde de lagt ut hjelm, en pakke, drikke til meg, gulrøtter og en hjemmesnekret "fiskestang" med mye gress som agn...

Jeg skulle få en følgesvenn!

Så bar det videre til stallen, hvor de hadde salt på den snilleste hesten i hele verden. En matglad fjording som aldri finner på noe tull... Men jeg fant fort ut at hodelaget manglet tøylene.. Så jeg måtte lokke hesten med fiskestanga :ler: .. Jeg har aldri sett han gå så fort, og ha så lang og dyp hals før. Jeg lo så tårene spratt... Men det funket! Hesten lot seg styre av maten han! Utrolig moro, og hesten var sååå skjønn!

Vi kom bort til et sånn temafest sted, som er laget som en ranch. Der fant jeg flere lapper. Inne i en hytte hadde de teipet opp en banan og strødd kondomer rundt. Neste oppdrag var å få på kondomen på bananen, uten å bruke hendene. Jeg lo og lo, men det gikk da på et vis til slutt! :D Så etter å ha fått nok en gåte, så gikk vi ned til et hinder som blir brukt i feltrittsbanen, som vi hoppet dagen før.. Der fikk jeg nok en pakke, og en gåte til, som jeg stod fast på. Men etter å ha fått et lite hint, skjønte jeg at det bar tilbake til ridehallen. Der sa jeg hadet til min trofaste følgesvenn, gav han resten av gresset, og lot han bli puttet pent tilbake inn i boksen sin. Jeg fant nok en pakke, og en ledetråd som også var litt vanskelig (jeg var allerede her rimelig på en snurr). Men da vi kom tilbake til utgangspunktet, så skjønte jeg det. Måtte lete litt før jeg fant den siste pakken og den siste lappen...

Så bar det inn, og pakkene skulle pakkes opp..

Jeg fikk: en sånn "katteleke" med fjær på, 2 sett håndjern med rosa fluffye greier på, samt to sett fotlenker i samme stil. Jeg lo til jeg grein...

Alt dette ble filmet.. og jeg gleder meg virkelig til å se det opptaket :D

Dette var et utdrikningslag som jeg virkelig hadde sansen for!!

Nå gruer jeg meg bare til hva som venter meg når jeg kommer til min vennegjeng nordpå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars hesten.. :ler:

Tenk å være så glad i mat, også ikke nå fram! :o :ler:

Supert utdrikningslag! :tommelsmil:

Skrevet

Hørtes ut som om du hadde en super dag, flotte venner du har!

Skrevet

Høres ut som et kjempebra utdrikningslag :ler:

Skrevet

Wow,jeg misunner deg den stunden på hesteryggen. Nå har du fått minner for livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...