AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Jeg tenkte det kunne være litt gøy å lage en tråd om hvem man er betatt av, som ikke vet om det. Hvordan man oppfører seg rundt vedkommende osv. Ble litt inspirert av Kiwi- tråden! Jeg kan begynne, men må ta det anonymt. Jeg er avstands- betatt av en mannlig kunde i butikken jeg jobber i. Han vet det ikke, og kommer aldri til å få vite det heller siden han har ring på fingeren. Men fin, det er han! Værsågod neste 😃Anonymous poster hash: b7ade...357
Sphynx Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Jeg er betatt av Evan Peters. Kjæresten min er sjalu. 1
romtemperert Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Dette er fryktelig flaut, men jeg er betatt av den ene bonden i årets Jakten på kjærligheten. Uff, nå har jeg både innrømmet det OG at jeg ser sånne suppete program på TV. Oops >.< 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 En kollega som ikke er på samme kontorsted som meg.. vi har flørtet på fest, og jeg er veldig betatt! Han er singel, jeg er ikke I en annen virkelighet hadde jeg gått for å bli bedre kjent.Anonymous poster hash: 83477...23f
Gjest Vevila Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Dette er fryktelig flaut, men jeg er betatt av den ene bonden i årets Jakten på kjærligheten. Uff, nå har jeg både innrømmet det OG at jeg ser sånne suppete program på TV. Oops >.< Hvilken av dem?!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Betatt av en kompis. Vi er begge i forhold, eller, mitt er bare et salig rot. Men jeg har et lite barn. Kommer til å holde det for meg selv... angrer vel når jeg bikker 80(!)Anonymous poster hash: 3a7bc...02a
MJParkerIsBack Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Jeg må innrømme at jeg er ganske så betatt av Chris Evans, han som spiller Captain America. Nam.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Jeg tenkte det kunne være litt gøy å lage en tråd om hvem man er betatt av, som ikke vet om det. Hvordan man oppfører seg rundt vedkommende osv. Ble litt inspirert av Kiwi- tråden! Jeg kan begynne, men må ta det anonymt. Jeg er avstands- betatt av en mannlig kunde i butikken jeg jobber i. Han vet det ikke, og kommer aldri til å få vite det heller siden han har ring på fingeren. Men fin, det er han! Værsågod neste Anonymous poster hash: b7ade...357 Hvis det er deg Birgitte så er jeg veldig svak for deg også. Du er helt nydelig og jeg blir nervøs hver gang du er på jobb. Anonymous poster hash: ec63c...21d 1
Version 2.0 Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 En sunnmøring Ikke møtt han på 3 mnd nå, men det var bare et eller annet med han som gjør at jeg tenker på han titt og ofte, and it makes me smile
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 Egentlig litt betatt både her og der om dagen, men jeg er for pysete til å gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 60291...a84
romtemperert Skrevet 16. september 2014 #12 Skrevet 16. september 2014 Hvilken av dem?! Jeg husker ikke engang hva han heter... Men han er fra Setesdal (?) og er innmari søt.
Glasur Skrevet 16. september 2014 #13 Skrevet 16. september 2014 Hvis det er deg Birgitte så er jeg veldig svak for deg også. Du er helt nydelig og jeg blir nervøs hver gang du er på jobb. Anonymous poster hash: ec63c...21d HAHAHAHA! Made my day! Fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #14 Skrevet 16. september 2014 En ganske så fantastisk fyr som dessverre bor så langt unna at jeg prøver å ikke tenke så mye på han. Men ååh, så herlig det er å se et par mld på skype fra han, når jeg logger på. Bare å tenke på han er herlig.. Anonymous poster hash: 33623...914
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #15 Skrevet 17. september 2014 En kjæmpekjekk kar som jeg har møtt for 7 år siden, fortsatt ser vi hverandre å smiler <3 aaaw synd vi begge er i forhold...Anonymous poster hash: 3d03e...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå