Gå til innhold

Fuktighetskrem for ansiktet!

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Kan noen anbefale meg en god en for fjeset?Er så lei av den jeg har,den er liksom ikke "nok"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei icon_smile.gif

Jeg bruker Decleor sine produkter, rense krem,oljer,dagkrem og nattkrem.

Jeg er kjempe fornøyd med de

Les litt om de på hjemmesiden deres:

http://www.decleor.com/12

Skrevet

Bienfait Total fra Lancôme er genial! Oppdaget den for en liten stund siden, og innrømmer gjerne at den er litt dyr... men veldig verdt prisen!12

Skrevet

Det kommer ann på hviken krem du er utee etter og hviken type hud du har.

Jeg har sensitiv og litt tørr hud, jeg bruker en krem fra isadora for sensitiv hud. Tuben er kvit med sort kork. Jeg liker den fordi den fukter huden min godt uten at den er for fet og så har den en behagelig lukt.12

Skrevet

jeg har brukt HTH sin krem i mange år. Den er forholdsvis billig, uparfymert, enkel og grei. Den selges ikke på parfymerier, men helst på dagligvarebutikker med godt utvalg feks mega eller meny. Jeg er veldig fornøyd med den. icon_smile.gif

Skrevet

Bruker krem fra Bodyshop jeg. Om sommeren når jeg ikke er så tørr bruker jeg jojoba-kremen, om vinteren da jeg gjerne har litt tørrere hud bruker jeg carrot-kremen. Synes begge er veldig gode.. icon_smile.gif12

Skrevet

Har du tørr hud, vil jeg anbefale A-creme. Den kan kjøpes i helsekostbutikker, ca 150kr. Du kan jo eventuelt bruke den bare som nattkrem. Jeg syns den er kjempebra. Bruker den både dag og natt, i ansiktet, på hender og føtter. Den koster jo ikke all verden heller, så du kan jo prøve den.

Smil icon_smile.gif

Gjest Virvel
Skrevet

Både mamma'n min og jeg elsker Shiseido icon_biggrin.gif De har gode kremer for all slags hud.enig.gif

kitchenwitchhoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: kitchenwitch den 2002-03-06 16:21 ]

Skrevet

Jeg anbefaler også Shiseido.

De har kjempe gode kremer.

Men jeg har osgå prøvd den nye dior kremen, Hydra move. den gir masse fuktighet!12

• 4 år senere...
Skrevet

Jeg bruker Jessica Simpson Dessert Treats produktene, f.eks. Deliciously kissable body frosting med lukt/ smak av lollipop. Den lukter kjempegodt og jeg føler meg frisk og opplagt. Mannen min elsker at jeg bruker den også :ler:

Skrevet
Jeg bruker Jessica Simpson Dessert Treats produktene, f.eks. Deliciously kissable body frosting med lukt/ smak av lollipop. Den lukter kjempegodt og jeg føler meg frisk og opplagt. Mannen min elsker at jeg bruker den også :ler:

Den smaker faktisk kjempegodt! Søstern min prøvde den i en butikk og vi gikk begge to og slikket henne på armen lenge etterpå! :grine2:

Skrevet
Den smaker faktisk kjempegodt! Søstern min prøvde den i en butikk og vi gikk begge to og slikket henne på armen lenge etterpå!  :grine2:

:ler: Ja, nettopp! :ler:

Skrevet
Kan noen anbefale meg en god en for fjeset?Er så lei av den jeg har,den er liksom ikke "nok"

Når feriepengene kommer, unn deg en time hos hudpleier og se hva de anbefaler :) En dyprens koster stort sett mellom 500 og 700 kroner (altså det samme som man betaler for å stusse håret hos frisøren..)

Jeg har også veldig god erfaring med Decleor, som mange salonger selger.

Ellers er det mange som sverger til Estee Lauders Daywear. Liker den godt selv, men bruker som sagt mest Decleor (og noen utenlandske merker man ikke får her, som f.eks. Kiehl's)

Gjest Gjest
Skrevet

Superdefense fra Clinique.. Gir god fuktighet, har 25 faktor og beskytter mot forurensing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...