Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på mellom 22 år som er sammen med en kar på 23 år, og vi har vært sammen i 5 år i oktober. Forholdet vårt har vært en berg og dalbane i mange år(som det nok er for de fleste forhold), men i det siste har det vært veldig greit, vi krangler lite, jeg viser veldig små tegn til sjalusi, alt har bare vært veldig greit. Vi finner på lite sammen og når vi er sammen gjør vi ikke stort annet enn å se på tv, en sjelden gang har vi samleie.. Men jeg merker selv at han ikke tenner meg og jeg nærmest prøver å unngå å reise til han pga. det. Nei, vi bor ikke sammen... Jeg bor enda hjemme hos mine foreldre og han hos sine, jeg er ferdig med utdanningen min neste år, men han har ikke engang fullført videregående og har heller ingen jobb. Dette har bekymret meg i god tid, for jeg føler vi er på litt forskjellige plasser i livet. Jeg vil gjerne flytte ut så fort jeg har mulighet, men det virker ikke som at han jobber for å fullføre noen ting. Det gjør meg virkelig frustrert, men jeg har prøvd å overse det en god stund. For noen helger tilbake var jeg ute på fest hos noen venner og møtte nye mennesker, snakket spesielt mye med en kar som jeg hadde kjempe god kjemi med og snakker fortsatt med han. Vi rota ikke... Da innså jeg at jeg likte å få den oppmerksomheten fra andre menn, som jeg ikke tenkte på før i forholdet vårt. Så det jeg nå sitter igjen med er masse tanker og lurer på hva jeg skal gjøre. Jeg føler egentlig ikke for å holde mer på forholdet vårt, men samtidig så har vi jo vært sammen en god stund... Nei, dette er sannelig ikke lett og jeg trenger all råd jeg kan få!
Innlegget ble sikkert litt rotete, men jeg orker ikke å rette på det. Dere skjønner tegninga :)

Anonymous poster hash: af5d0...56a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forlat-han.-Hvis-ikke-kan-du-ende-opp-med-å-bli-stuck-i-et-hull-med-han-for-resten-av-livet-ditt.

Anonymous poster hash: f0883...06d

Skrevet

Hei! Dere var begge unge da dere ble sammen og har nok forandret dere mye. At dere har vært sammen lenge i så ung alder er ingen grunn til å fortsette å være sammen, hvis ting ikke stemmer. Jeg var også sammen med en fra jeg var 17 til 20, og vi hadde det veldig fint. Men jeg hadde det på samme måte som deg. Han droppet ut av skolen og hadde ulike ambisjoner som meg. Vi vokste vel fra hverandre. Jeg fant ut at jeg ikke var glad i ham på den måten lengre og gjorde det slutt. Det var veldig vondt å se ham så lei seg, men i ettertid så jeg at det var riktig. Jeg fikk tid til å prøve ut nye ting og etterhvert fant jeg mannen i mitt liv. Lykke til uansett hva du velger:)

Anonymous poster hash: 0a0ee...b64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...