Gå til innhold

lyst til å prøve slik.. erfaringer?spray

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har så lyst til å prøve slik spraying, for å bli brun.. hører at det ikke koster all verdens, bor i oslo og håper noen vet om fine steder. men hører at resultatene kan bli så all verdens ulike.. også at det kan flasse av og bli stygt etter hvert og skille.. og at det lukter vondt. ved siden av dette igjen kan en bli så brun at en ser ut som mørkhudede.. noen med erfaringer.?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg har hørt at det arger av masse, så jeg er usikker. Også syntes jeg den ble gul alt for fort. Har sett noen som har brukt det. Så jeg tror nok at jeg sverger til timer i solen eller under solen... :kul:

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe en skikkelig selvbruning, så har du til mange gangers påføring for samme pris som en slik time spraying? Det sitter ikke noe lenger heller, kun opptil en uke hvis du har forberedt godt med peeling og smører godt, unngår klorvann, ikke tørker deg for mye osv.

St Tropez-sprayen min kostet ca 300NOK hos Lookfantastic, og den har jeg i mange måneder ved bruk hver 4.-5. dag.

Skrevet

Jeg ville ikke anbefale airbrush-tanning, etter å ha sett en venninne som prøvde det. Hun fikk stygge skjolder på ben og rygg, og de satt i over fjorten dager.

Gjest Ethereal
Skrevet

Med St Tropez er det nesten umulig å bli skjoldete, så lenge man sørger for at all hud er dekket med selvbruning. Genialt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...