AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Jeg kunne tenke meg å gi kjæresten et koselig hotellopphold i bursdagsgave, kanskje en overnatting på et fint hotell i Oslo som jeg betaler + middag og fint nytt undertøy. Hva synes dere om den gaveideen? Forslag til fint hotell jeg kan bestille på? Hvor mye koster det sånn ca? Noen som har gjort lignende?Anonymous poster hash: 9a126...65e
Lettkverulerende Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 The thief. Svindyrt, men fæntæstic. Alternativ ta turen til Larvik,og spander et spa-opphold på Farris bad. Sikker vinner.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Høres herlig ut, men var veldig dyrt... Hva med color line cruise til Kiel eller noe lignende? Hva synes dere? TSAnonymous poster hash: 9a126...65e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Høres herlig ut, men var veldig dyrt... Hva med color line cruise til Kiel eller noe lignende? Hva synes dere? TSAnonymous poster hash: 9a126...65e Veldig koslig på de ferjene :-) Anonymous poster hash: 35767...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå