Euphemia Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Poster dette her fordi jeg regner med å treffe foreldre med barn i skolealder Er det noen som har tips til billige matbokser med flere rom? Jeg tenker på noe som disse:
Arkana Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Vi er veldig fornøyd med lunsjboksene fra Sistema, spesielt lunch cube er mye brukt hos oss. Kan f.eks. kjøpes på Kitch'n eller bestilles på Ebay. 1
niniel Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Vi er veldig fornøyd med lunsjboksene fra Sistema, spesielt lunch cube er mye brukt hos oss. Kan f.eks. kjøpes på Kitch'n eller bestilles på Ebay. Skriver under på denne, kjempefine praktiske matbokser som tåler vaskemaskin :-)
Aviendha Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Rema 1000 selger noen lignene fra Bendit, men de har bare to rom (og er ganske store).
Gjest Magdalene Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Har akkurat kjøpt på Rimi. Kaluza, eller noe..?.
Quiet Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Rema 1000 selger noen lignene fra Bendit, men de har bare to rom (og er ganske store). De har de samme fra Bendit flere steder, så de blant annet på Kiwi.
LilleBallerina Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Har akkurat kjøpt på Rimi. Kaluza, eller noe..?. Samme her. Så dem også på ICA.
fruBeist Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 (endret) Sistema har mye bra. Sjekk http://www.going.no/go-og-mett/matboks.html Sistema er kanskje ikke kjempebillig, men de er ikke spesielt dyr heller. De er verdt prisen. Selv har jeg b.la den som heter triple split, og er strålende fornøyd Den er kanskje i største laget for et barn, men du får i alle fall plass til yoghurt, skiver, frukt og en drikkeflaske, alt under samme lokk Ellers er jo Bendit-boksene et billig og godt alternativ, men ser for meg at de blir relativt fort utslitt. De du har bilde av her, jeg er tvilende til hvor godt lokket sitter på... Endret 16. september 2014 av fruBeist
Euphemia Skrevet 16. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2014 Tusen takk alle sammen for svar! Jeg skal sjekke ut sistema 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå