AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Jeg føler jeg er en ganske likendes jente, men jeg føler jeg har havnet i feil nettverk. Jeg liker å ha det gøy, og særlig å dra ut i helgene, men jeg er ikke den som drar det helt ut. Likevel har jeg havnet i en gruppe med veldig uskyldige jenter. De drar ikke ut, og om de gjør det er det få av oss som tar oss noe å drikke. Det har gjort at jeg nesten føler meg dum når jeg er meg selv ovenfor dem på fest. Jeg sitter og ser bilder bli lagt ut av fester i helgen osv. men som jeg ikke er blitt invitert til. Det er så frustrerende, for jeg vet jeg hadde passet så godt inn, men jeg kjenner de ikke, selv om vi omgås på skolen. Jeg har nok havnet i denne uskyldige gruppen fordi jeg er ganske sjenert om jeg ikke kjenner noen, men jeg tror at om disse andre jentene hadde fått vært på én fest med meg slik at vi ble kjent, så hadde de likt meg. Jeg har ett ganske pent utseende, og jeg ser ingen andre årsaker til at jeg ikke er en av dem. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan endre nettverket mitt til noe som passer meg bedre?Anonymous poster hash: 06f22...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå