AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Har noen andre her en members.com konto? Jeg har hatt en konto en stund og bestilt et par ganger før. De legger jo ut tilbudene kl 12 på dagen, og de beste forsvinner fort. Idag hadde de sånn tilbud der alt kostet 50 kr og jeg fant noen ting jeg likte. Jeg la 4 varer i kurven rimelig fort, og da jeg skulle begynne å betale så var kl ca. 12.03, men da jeg trykte betal med kort - videre, så kom det opp en beskjed om at 3 av varene allerede var utsolgt! (Etter et par minutter forsvant siste vare også) Jeg lurer på hvordan man skal klare å få tak i disse tilbudene? Hvordan kan folk ha kjøpt det ut på 3 minutter? Syns det er frustrerende da de lå i min handlekurv, men jeg ikke kunne kjøpe dem.... Noen som har noen erfaringer/tips? Anonymous poster hash: 5c471...f03
FantasDick Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Har opplevd det samme selv. En annen ting er at om jeg går innom senere på dagen så er utvalget varer plutselig blitt mye større, men da kun av varer som er utsolgt. Altså, kan finne de utsolgte designer-varpene som jeg absolutt ikke så snurten av da jeg var inne i tolv-tida. Virker som de egentlig ikke selger alt som stor som utsolgt, men bare legger de inn etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Har opplevd det samme selv. En annen ting er at om jeg går innom senere på dagen så er utvalget varer plutselig blitt mye større, men da kun av varer som er utsolgt. Altså, kan finne de utsolgte designer-varpene som jeg absolutt ikke så snurten av da jeg var inne i tolv-tida. Virker som de egentlig ikke selger alt som stor som utsolgt, men bare legger de inn etterhvert. Jaa, har merket noe lignende. Det virker veldig rart! Uff, fikk nesten kjøpt en jakke til verdi 10 000 kr for 50 kr (hvis det er sant da). Så bruker de av og til 2-3 dager på levering, mens andre ganger bruker de 3-4 uker. Skikkelig irriterende, for jeg skjønner ikke hvordan folk kan kjøpe ut ting på under ett minutt! Får jo ikke sett på tingene eller om en vil ha flere ting osv. Mistenker at de kun har 1 av hvert plagg TS Anonymous poster hash: 5c471...f03
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Jaa, har merket noe lignende. Det virker veldig rart! Uff, fikk nesten kjøpt en jakke til verdi 10 000 kr for 50 kr (hvis det er sant da).Så bruker de av og til 2-3 dager på levering, mens andre ganger bruker de 3-4 uker.Skikkelig irriterende, for jeg skjønner ikke hvordan folk kan kjøpe ut ting på under ett minutt! Får jo ikke sett på tingene eller om en vil ha flere ting osv. Mistenker at de kun har 1 av hvert plagg TS Anonymous poster hash: 5c471...f03 Hørt om taktikken hvor butikk kjeder skrur opp prisen flere hundre prosent, for så å dagen etter ha en stor tilbudskampansje? Altså en skjorte opprinnelig på 10 dollar, skrus opp til 30. Og dagen etter går prisen ned til 15, altså 50% av prisen. Ikke vær en slik "consumer sheep" de vil ha deg til å bli. Tenk litt!Anonymous poster hash: c49a8...431
FantasDick Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Hørt om taktikken hvor butikk kjeder skrur opp prisen flere hundre prosent, for så å dagen etter ha en stor tilbudskampansje? Altså en skjorte opprinnelig på 10 dollar, skrus opp til 30. Og dagen etter går prisen ned til 15, altså 50% av prisen. Ikke vær en slik "consumer sheep" de vil ha deg til å bli. Tenk litt!Anonymous poster hash: c49a8...431 De selger for det meste merkenavn og designere, så det er ikke slik.. Plaggene koster det samme andre steder også.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Hørt om taktikken hvor butikk kjeder skrur opp prisen flere hundre prosent, for så å dagen etter ha en stor tilbudskampansje? Altså en skjorte opprinnelig på 10 dollar, skrus opp til 30. Og dagen etter går prisen ned til 15, altså 50% av prisen. Ikke vær en slik "consumer sheep" de vil ha deg til å bli. Tenk litt!Anonymous poster hash: c49a8...431 Det var da voldsomt... Anonymous poster hash: 5c471...f03
FantasDick Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Hadde tilfeldigvis en alarm på 12.00 (fra Facebook) i dag, så kom på denne tråden og gikk rett inn på Members for å sjekke. Klokka var fremdeles 12.00 da det var flere utsolgte produkter i flere kampanjer - skjønner ikke hvordan folk skal ha rukket å bla seg gjennom og fått betalingen til å gå gjennom på den korte tiden.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Hadde tilfeldigvis en alarm på 12.00 (fra Facebook) i dag, så kom på denne tråden og gikk rett inn på Members for å sjekke. Klokka var fremdeles 12.00 da det var flere utsolgte produkter i flere kampanjer - skjønner ikke hvordan folk skal ha rukket å bla seg gjennom og fått betalingen til å gå gjennom på den korte tiden. Nei, det skjønner virkelig ikke jeg heller! Det føles litt merkelig at det skulle vært mulig. Hmm, noe shady med den siden, kanskje? Anonymous poster hash: 5c471...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå