Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt Vichy Lipidose 1. Har tidligere brukt Biotherms blå/hvite lotion, men fant ut at jeg skulle prøve noe nytt og billigere. Er det noen som har prøvd denne bodylotionen? Hva synes dere om den?

Selv har jeg ikke brukt den ennå, men prøvde den i apoteket og den virket lovende. Ikke sterk lukt og trakk seg ihvertfall fort inn i huden på hånden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Jeg elsker Lipidiose 2, suveren for min tørre hud. Tror Lipidiose 1 er en lettere versjon av denne.

Gjest Ethereal
Skrevet

Me too! Lipidiose 2 er egentlig bedre enn Biotherm-lotionen (men Biotherm lukter bedre). Til å være så rik, trekker den utrolig raskt inn i huden.

Skrevet

Ja, Lipidose 2 er rikere enn Lipidose 1. Men siden det er sommer valgte jeg 1eren denne gangen, så kjøper jeg 2 eren til høsten. Jeg satser forstsatt på at det skal bli varmt i sommer og synes det er litt ubehagelig med rike kremer når det er varmt. Jeg tror 1 og 2 lukter likt?

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg har prøvd både 1 og 2. De lukter likt, men 1 er litt lettere å smøre utover, så tror nok jeg holder meg til den. 2 er til veldig tørr hud, mens 1 er til tørr hud, så begge vil jo hjelpe.

Det er en kjempegod krem, så bra med stor pumpeflaske - varer lenge og er lett å forsyne seg av...og da blir det til at man faktisk smører seg 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...