Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en gutt litt for ca tre år siden. Han var bra i senga, men litt for kjedelig for meg ellers. Så vi avsluttet det. Han fikk seg dame etter det og de har nå fått en barn. Hørte ikke noe fra han på lenge og hadde glemt hele gutten. Men de siste månedene har han tatt masse kontakt. Han sier at han ikke har det noe bra med dama, hun vil ikke ha sex med han og hun vil heller ikke snakke om det. Etter en stund kom det fram at han ville møte meg og holde på litt. Jeg sa nei til dette. Har fortsatt og snakke med han da. I det siste har jeg begynt å vurderer å møte han for å ha sex. Han var jo digg i senga og det er en stund siden sist for å si det sånn. Burde jeg ha dårlig samvittighet overfor dama hans? Mener jo at dette er hans ansvar da. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: fedf5...484
Videoannonse
Annonse
Gjest Sådetså
Skrevet

Om du ikke er ett troll så fremstår du her som ett usympatisk å kaldt menneske.

Selvfølgelig burde du ha dårlig samvittighet siden dette er noe som vil splitte en familie, å du er en del av det.

• Liker 4
Skrevet

Datet en gutt litt for ca tre år siden. Han var bra i senga, men litt for kjedelig for meg ellers. Så vi avsluttet det. Han fikk seg dame etter det og de har nå fått en barn. Hørte ikke noe fra han på lenge og hadde glemt hele gutten. Men de siste månedene har han tatt masse kontakt. Han sier at han ikke har det noe bra med dama, hun vil ikke ha sex med han og hun vil heller ikke snakke om det. Etter en stund kom det fram at han ville møte meg og holde på litt. Jeg sa nei til dette. Har fortsatt og snakke med han da. I det siste har jeg begynt å vurderer å møte han for å ha sex. Han var jo digg i senga og det er en stund siden sist for å si det sånn. Burde jeg ha dårlig samvittighet overfor dama hans? Mener jo at dette er hans ansvar da. Hva synes dere?

At du i det hele tatt vurderer det, høres jo helt dust ut. En ting er å havne til sengs med noen som er i ett forhold, uten å vite at han er i ett forhold, men når du vet om det, går det like mye på deg og.

Altså, hadde du likt om ei dame pulte typen din? Og i tillegg med null dårlig samvittighet fordi hun visste om deg hele tiden? Didn't think so..

Anonymous poster hash: 23fd0...7da

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke hva det har med meg å gjøre? Jeg er jo IKKE samen med noen... ts

• Liker 6
Skrevet

Bare ligg ivei, dette er ikke ditt problem, og dersom han aldri får seg noe fra damen sin og hun nekter å snakke om det er det helt forståelig.

Dersom du vil ha samvittigheten helt på det rene kan du jo be han gå fra henne først, men tror ikke jeg hadde brydd meg særlig.

Anonymous poster hash: dd99e...885

• Liker 2
Skrevet

Bare ligg ivei, dette er ikke ditt problem, og dersom han aldri får seg noe fra damen sin og hun nekter å snakke om det er det helt forståelig.

Dersom du vil ha samvittigheten helt på det rene kan du jo be han gå fra henne først, men tror ikke jeg hadde brydd meg særlig.

Anonymous poster hash: dd99e...885

Hehe, sånn føler jeg det også. Jeg vil jo ikke bli sammen med han uansett, han er jo kjedelig ellers. Men så god i senga. Synes det virker som en perfekt løsning for alle parter jeg. Så kan de forsette å være sammen og så slipper hun mer sex-mas. ts

• Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Du har et ansvar, du er like mye med på det. Du velger hva slags person du skal være, vil du ødelegge en familie? Om han finner seg en annen enn deg å være utro med, er du i allefall ikke med på å ødelegge familien. Tenk på barnet.

• Liker 3
Skrevet

Er det ikke bra for barnet at familien holder sammen da? Nå slipper de jo å irritere seg over å ikke få sex/bli mast på for å få sex.

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Så kul eks du har!

Som ringer deg for å betro seg om sitt forhold og sin kjæreste. Wow.

Og du LURER på om du trenger ha dårlig samvittighet når han på toppen av alt vil ha sex med deg igjen.

Wow. Skulle kanskje holdt sammen dere to?

Skrevet

Nei, han er ikke noe for meg... ts

Skrevet

Eh, du vil splitte en annen familie. Tenker du kun meg meg meg og ikke konsekvenser?

• Liker 1
Skrevet

Pul i vei, du er jo singel, er han som skal leve med dette ikke du!

Anonymous poster hash: d639a...e3c
  • Liker 2
Skrevet

Drittkjærring, drittfyr. Ligg sammen, dere er en perfect match.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hva det har med meg å gjøre? Jeg er jo IKKE samen med noen... ts Anonymous poster hash: fedf5...484

Når du vet han er sammen med en annen, så har du også et ansvar for å si nei.

• Liker 2
Skrevet

Gå inn i deg selv og tenk over hva slags menneske du selv vil være.

Skrevet

Nei det er sant. Men du vet at han er sammen med noen. Og du vet at han har ett barn som potensielt kan få familien sin splittet av en handling du velger å være deltagende i fordi du ikke gidder å holde på trusestrikken.

Anonymous poster hash: a8ab3...2bc

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er du jo ikke. Likevel er det noe som heter medmenneskelighet. Den regelen tilsier at du har et ansvar.

• Liker 1
Skrevet

Men hun vil jo ikke ha sex. Og vi vil ha sex. De vil være sammen og jeg vil ikke være sammen med han. Det er jo vinn-vinn for alle parter.

• Liker 1
Skrevet

Du er singel og kan ha sex med hvem du vil, antageligvis finner du noen å ha bedre sex enn med eksen din. Du trenger ikke å nedlate deg til å ha pity-sex med en sex-frustrert stakkarslig mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...