AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Jeg har en eks, som jeg var sammen med i litt under ett år. Dette er halvannet år siden nå. Han prøvde å ringe meg om dagen. Har ikke hørt fra han på halvannet år, og vet at han ble samboer og forlovet etter vår kontakt ble brutt. Jeg bodde sammen med han i perioder. Jeg synes at hvis han har noe å si så kan han sende en sms eller mail eller noe, istedet for å ringe brått på. Jeg føler at det blir galt å ta han tilbake hvis det er det han vil. Vi hadde det veldig bra på mange måter, men det var vel en grunn for at det ble slutt. Og nå har jo livet gått godt videre. Hva ville dere ha gjort.? Jeg har ikke sendt en sms tilbake og spurt hva han ville. Anonymous poster hash: e921e...1ca
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Ville ikke gjort en dritt. Anonymous poster hash: fb502...8ea 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Ville ikke gjort en dritt. Anonymous poster hash: fb502...8ea Trådstarter: ja, det er det som skjedde. Jeg følte ikke for å gjøre en dritt. Ringte meg tre ganger, men jeg har ikke snakket med han på halvannet år. Har mye gode minner med han også, men nei han kunne ha skrevet en sms hvis han ville prate om noe. Men samtidig så føler jeg at jeg har kommet meg over det. Vi hadde gode stunder, men jeg savner ikke situasjonen vi hadde. Det var ting som var veldig vanskelig mellom han og meg, selv om det også var ting som var helt fantastisk. Jeg velger å ikke gjøre en dritt. Han har jo forlovet seg og blitt samboer siden den gang, så jeg ligger unna. Anonymous poster hash: e921e...1ca
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Hadde blokkert nummeret hans fra telefonen min og gått videre. Det er det jeg gjør når ekser ringer meg. Vil de noe, kan de sende en epost. Anonymous poster hash: 07b29...b8d 1
Berit Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Ja, det er nok det beste å ikke gjøre noe. Men du kan jo ta tlf når han ringer. Men si at du ikke føler for å treffe eller snakke med ham noe mer.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Sikker på at det ere det at han vil tilbake ? Hadde ikke vært min første tanke om en eks ringte ....Anonymous poster hash: 3c3c8...858 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Vel, tatt den? Det handler jo om normal folkeskikk. Så lenge det ikke er andre indiaksjoner på at han har stalket deg eller forsøkt å få deg tilbake så kan du nok være forholdsvis trygg på at det er rent vennskapelig. Og skulle det ikke være det, så kan du jo bare avslutte samtalen. Ikke verre enn det. Anonymous poster hash: bc439...896 1
Gjest Nosoul Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Jeg lar bare telefonen ringe. Jeg er ferdig med han, og har ikke noe behov for å hverken snakke med han eller vite hvordan han har det Sist helg våknet jeg opp til 25 ubesvarte anrop fra han. Javel, skal jeg ringe tilbake 25 ganger? Nei, en eks er en eks. Nå er det et nytt kapittel med nye muligheter! 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 Sikker på at det ere det at han vil tilbake ? Hadde ikke vært min første tanke om en eks ringte ....Anonymous poster hash: 3c3c8...858 Trådstarter: Jeg vet ikke hva han vil. Men jeg er ikke så interessert i å snakke med en eks som ikke vil tilbake heller hehe. Jeg hadde en utrolig fin tid med han også. Har masse gode fine minner. Men hvis han vil si noe så får han sende sms eller mail. Det blir galt for meg å ta det per telefon. Men det var ferdig for halvannet år siden, og jeg har gått videre med livet siden den gang. Men jeg har alltid hatt historien vår som en positiv opplevelse bak i hodet selv om det ble slutt. Det har jeg. Men allikevel så er jeg den typen som tenker: historie er historie. Jeg tror ikke at han har forandret seg helt siden den gang heller. Det var en del ting jeg ikke klarte å leve med anngående han. Anonymous poster hash: e921e...1ca
A.Senna Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 Jeg lar bare telefonen ringe. Jeg er ferdig med han, og har ikke noe behov for å hverken snakke med han eller vite hvordan han har det Sist helg våknet jeg opp til 25 ubesvarte anrop fra han. Javel, skal jeg ringe tilbake 25 ganger? Nei, en eks er en eks. Nå er det et nytt kapittel med nye muligheter! 25 ganger? Shit, lurer på hvorfor det ble slutt... Jeg hadde tatt telefonen. Hvis hun er ute etter å komme tilbake, ville jeg sagt hun kan slutte å kaste bort tiden sin.
Gjest Nosoul Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 25 ganger? Shit, lurer på hvorfor det ble slutt... Jeg hadde tatt telefonen. Hvis hun er ute etter å komme tilbake, ville jeg sagt hun kan slutte å kaste bort tiden sin. Han var på tidenes fyllefest... Og da frister det i allefall ikke å ta telefonen! Det ble slutt av ulike årsaker. Men mest av alt fordi han tok meg for gitt, var enormt egoist i mange situasjoner og han så heller ikke hva HAN kunne gjøre for å redde forholdet. Jeg hadde gjentatte ganger det siste halve året prøvd å prate med han, finne ut hva VI kunne gjøre for å redde det vi hadde.. Men han sa bare "Vet ikke" og snudde seg for å se videre på tv. Jeg har nå gitt klar beskjed om at jeg er helt ferdig med han. Vi kan hilse når vi møtes i byen, men det er alt.. (Oh.. Nå virket jeg som en skikkelig sur gammel kjærring altså.. men det er jeg ikke Er bare drit lei akkurat den personen...)
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #12 Skrevet 16. september 2014 Trådstarter: Jeg vet ikke hva han vil. Men jeg er ikke så interessert i å snakke med en eks som ikke vil tilbake heller hehe. Jeg hadde en utrolig fin tid med han også. Har masse gode fine minner. Men hvis han vil si noe så får han sende sms eller mail. Det blir galt for meg å ta det per telefon. Men det var ferdig for halvannet år siden, og jeg har gått videre med livet siden den gang. Men jeg har alltid hatt historien vår som en positiv opplevelse bak i hodet selv om det ble slutt. Det har jeg. Men allikevel så er jeg den typen som tenker: historie er historie. Jeg tror ikke at han har forandret seg helt siden den gang heller. Det var en del ting jeg ikke klarte å leve med anngående han. Anonymous poster hash: e921e...1ca Synes du virker litt barnslig som ikke kan ta tlf. Merkelig å trekke den konklusjonen at han vil ha deg tilbake bare fordi han ringer... Jeg synes ikke det virker som om du er helt ferdig med han, for hvis du hadde vært det så hadde du vel ikke 1. hengt deg så mye opp i at han ringer, 2. hatt noen problemer med å snakke vennskaplig med ham og høre hva det er han lurer på. Jaja. Anonymous poster hash: 6080f...479 1
Gjest Blomsterert Skrevet 16. september 2014 #13 Skrevet 16. september 2014 Hvis en eks hadde ringt sånn ut av det blå etter halvannet år,så ville jeg tatt telefonen,og ihvertfall om han ringte tre ganger. For jeg hadde ikke da tenkt at det var fordi han ville ha meg tilbake,men at det kunne være noe viktig. Det er jo rart at du ikke tar den fordi du antar at han vil tilbake,og OM det så var tilfellet så er det vel ikke noe problem å si det pr telefon?? Merkelig innlegg om jeg må få si det.
Jade Skrevet 16. september 2014 #14 Skrevet 16. september 2014 I utgangspunktet hadde jeg tatt telefonen og spurt om det var noe spesielt. Men om jeg hadde våknet opp til 25 ubesvarte anrop, hadde jeg ringt han og spurt hva i all verden han driver med, og fått frem at her er det ikke noe mer å "hente" om det var det som var greia.
flexi Skrevet 16. september 2014 #15 Skrevet 16. september 2014 Voldsomt så sort hvitt forhold mennesker klarer ha til hverandre da. Kanskje han bare lurte på hvordan det stod til med TS, tross alt vært sammen mye. Og så lurer jeg litt på hvorfor så mange setter på skylappene totalt. Blokker her, og blokker der. Er alle deres ex'er så fryktelige at det behøves ?? Eller er dere så såret og så nedfor at det er helt umulig si hei til en ex ? Og HAN gjorde det ene det andre galt. Er alle damene her inne verdens beste jenter, som ALLTID gjorde alt det beste i forholdet som røk ?? VOKS OPP !!!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #16 Skrevet 16. september 2014 Det kan jo være det er noe viktig han finner det mest fornuftig å ringe deg om. Svar tlf. Og hør hva vedkommende har på hjertet. Tenk om han er dødsyk og vil i formere deg før du finner dødanonsen i avisa?Anonymous poster hash: b8a33...d7a
Gjest Nosoul Skrevet 16. september 2014 #17 Skrevet 16. september 2014 I utgangspunktet hadde jeg tatt telefonen og spurt om det var noe spesielt. Men om jeg hadde våknet opp til 25 ubesvarte anrop, hadde jeg ringt han og spurt hva i all verden han driver med, og fått frem at her er det ikke noe mer å "hente" om det var det som var greia. Vel, jeg ventet til dagen etter, for deretter å ringe han opp. For da visste jeg at han hadde roet seg ned. Det viste seg bare det at han skulle spørre meg om noen brev.. Men hvorfor ringe om det klokken halv 4 på en søndags morgen liksom? Han hentet brevene og det var det.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #18 Skrevet 16. september 2014 Har han forlovet seg og blitt samboer hadde ikke min første tanke vært at han ville ha meg tilbake hvertfall. Hvis han ringte èn gang hadde jeg enten ikke gjort noe (i tilfelle han f.eks. kom borti feil knapp på tlf), eller sendt en mld og skrevet at jeg så han hadde ringt. Etter å ha ringt tre ganger, ville jeg ringt han. For det hadde utifra som jeg kjenner han, tydet på at det var noe viktig. Da ville det første i hodet mitt vært at noe har hendt med bestemora eller andre i familien som jeg hadde et godt forhold til. Anonymous poster hash: 8a964...b0f 1
Sapientia Skrevet 16. september 2014 #19 Skrevet 16. september 2014 Tatt telefonen og hørt hva det var han ville er det jeg hadde gjort.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #20 Skrevet 16. september 2014 trådstarter: jeg sendte han en sms og spurte nå. Jeg ble jo litt nyskjerrig om det var noe spesiellt viktig.... Anonymous poster hash: e921e...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå