AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 hei, begynner i ny jobb om 1 måned. har hatt rett til dagpenger, da jeg jobbet fulltid i fjor for så å returnere til studier i 1 år, så er forbi karanteneperioden på 8 uker? har jeg rett til dagpenger nå som jeg har funnet jobb, men starter ikke før om 3 uker og vil ikke motta lønn på noen uker etter det? altså, jeg er offisielt ikke arbeidsledig? noen som vet? Anonymous poster hash: cbc05...dce
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Den første arbeidsdagen mister du retten til dagpenger. Anonymous poster hash: 2e387...cc4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 hei, begynner i ny jobb om 1 måned. har hatt rett til dagpenger, da jeg jobbet fulltid i fjor for så å returnere til studier i 1 år, så er forbi karanteneperioden på 8 uker? har jeg rett til dagpenger nå som jeg har funnet jobb, men starter ikke før om 3 uker og vil ikke motta lønn på noen uker etter det? altså, jeg er offisielt ikke arbeidsledig? noen som vet? Anonymous poster hash: cbc05...dce Hvis du mottar dagpenger nå vil du få betalt frem til du begynner i jobb. Men om du ikke har søkt dagpenger og registrerer deg nå vil du ikke få noe som helst. Anonymous poster hash: c4553...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå