Gå til innhold

Drikker saft alene hver nyttår(saften)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir for det meste til at jeg sitter alene. Det er i seg selv egentlig ikke så ille, så lenge ingen er klar over det. Men om noen jeg kjenner får nyss i at jeg sitter alene, så blir det et voldsomt press, og "synes synd på", noe jeg synes er svært ubehagelig.

Det verste jeg har opplevd var at jeg ble hentet med bil av noen som fikk nyss i at jeg skulle være alene. Da ble jeg sittende hos storfamilien deres uten å trives, og fikk et heller merkelig forhold til dem i ettertid. Synes de kunne latt meg få være hos meg selv.

Flere som har det slik?

Drikker nesten ikke alkohol så den kvelden blir det som regel saft, så pleier å spøke med "hvilken saft drakk du på nyttårs-saften"?

Anonymous poster hash: 6423a...460
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter gjerne alene på nyttårsaften om ungene ikke er hos meg, og hadde noen kommet for å hente meg fordi det liksom var synd på meg fordi jeg satt alene hadde jeg klikket i vinkel....

Det jeg reagerer på i innlegget ditt er at det virker som om du er flau over å sitte alene... Jeg triver veldig godt med å være alene, og det vet mine venner. Så om de får vite om det, gjør de ikke noe med det. De forventer heller ikke at jeg svarer ja på en invitasjon og heller velger å være alene.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg reagerer på i innlegget ditt er at det virker som om du er flau over å sitte alene... Jeg triver veldig godt med å være alene, og det vet mine venner.

For meg selv er jeg helt komfortabel med det, men ja, jeg synes det er veldig ubehagelig dersom folk finner ut at jeg skal være alene, og måten de prøver å "redde" kvelden min.

Anonymous poster hash: 6423a...460

Skrevet

Du kan prøve å vinkle det på en annen måte, så du ikke høres så ensom ut. For eksempel "I år skal jeg bare ta det med ro og kose meg på nyttårsaften :biggrin: " Hvis du legger mer vekt på kos og mindre på å være alene er det mulig de forstår at du liker det. Du kan også si at du trenger å roe deg litt ned etter jula før du begynner på jobb igjen, eller at du må komme inn i rytmen igjen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...