AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Jeg vil vite hvorfor dere gjør det (de av dere som gjør det, da...) fordi jeg ikke vet hvorfor JEG gjør det! Det var vært slutt å åresvis, jeg har ikke sett han på evigheter, men likevel sjekker jeg hans instagram og fb flere ganger i uken. Hvorfor? Jeg vil ikke ha ham tilabke! Jeg har ingen følelser for ham lenger. Jeg hater å bruke energi på å stalke ham. Altså bare på sosiale medier, da. Jeg er ikke en creepy gærning som lusker utenfor huset hans (vet ikke engang hvor han bor)! Jeg vil bruke min enegri på min mann og mitt liv! Jeg vet ikke hvorfor jeg forfølger ham på nett! Og når jeg ser at han har blitt sammen med en dame, blir jeg ikke sjalu, men nysgjerrig! Da begynner jeg å søke på henne! Herregud jeg høres ut som en psyco! Er det noen som kjenner seg igjen? Gjør du det samme? Hvorfor?? Anonymous poster hash: 1a2f4...a7c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Jeg er som deg- og heller ikke sjalu.... Men det er jo alltid spennende å se hvem ny dame er og hvordan hun er ifht deg. Tror det er tilgjengeligheten som gjør det, med sosiale medier og tilgangen til andres privatliv... Godt det ikke kan spores når man er innom div profiler.... Sjekker også eksene til typen må vite 😁😁Anonymous poster hash: e1b5e...40c
Blablaa Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Haha, jeg også gjør det.. Har vært slutt i 3 år nå, men er vel bare veldig nyskjerrig av natur jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå