Gjest Tusse Skrevet 9. juli 2004 #1 Del Skrevet 9. juli 2004 Er jeg rar, eller er vi jenter rare? :o :-? Noen dager føler jeg meg så fin og tynn og pen. Andre dager kan jeg føle meg tjukk og stygg og klumpete. Den nye buksa jeg kjøpte i går som var så fin, var helt forferdelig da jeg prøvde den i dag, så jeg byttet den. Butikkdama sa at jenter bytter klær hele tiden. Derfor lurer jeg på om jeg ikke er alene om å gå sånn opp og ned i følelser og humør? Hva gjør dere i såfall for å bli glad og føle dere fine igjen? Hilsen deppa (ps: ja, det er "den" tiden av måneden nå....*sukk*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 9. juli 2004 #2 Del Skrevet 9. juli 2004 Er jeg rar, eller er vi jenter rare? :o :-? Noen dager føler jeg meg så fin og tynn og pen. Andre dager kan jeg føle meg tjukk og stygg og klumpete. Den nye buksa jeg kjøpte i går som var så fin, var helt forferdelig da jeg prøvde den i dag, så jeg byttet den. Butikkdama sa at jenter bytter klær hele tiden. Derfor lurer jeg på om jeg ikke er alene om å gå sånn opp og ned i følelser og humør? Hva gjør dere i såfall for å bli glad og føle dere fine igjen? Hilsen deppa (ps: ja, det er "den" tiden av måneden nå....*sukk*) Trening får meg til å føle meg bra. Det er mitt beste råd å komme med Når det gjelder den tiden av måneden, så føler jeg meg bad den uka jeg oxo... Jeg synes stort sett ikke jeg er spesielt fin uansett de første dagene i den uka. Så da prøver jeg heller å være litt mer likegyldig... Jeg vet liksom grunnen i bakhodet, og dette er ikke dagene for å handle nye klær eller å bytte klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 9. juli 2004 #3 Del Skrevet 9. juli 2004 En ting jeg gjør for å unngå å bli deppa: ALDRI gå i prøverom for å prøve en ny bikini. Så jeg bruker en jeg kjøpte for 5 år siden, og er fornøyd med det. Det er tross alt ikke SÅ ofte det er varmt nok i dette landet til å bade eller sole seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 #4 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har ikke det problemet, så nei, det gjelder ikke alle jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2004 #5 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har ikke det problemet, så nei, det gjelder ikke alle jenter. Jeg har heller ikke det problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 9. juli 2004 #6 Del Skrevet 9. juli 2004 Trening får meg til å føle meg bra. ...dette er ikke dagene for å handle nye klær eller å bytte klær Hehe.. Må si meg helt enig her!! Litt trening hjelper mye, selv om eg føler meg drit før, og i dårlig form gjennom joggeturen, er følelsen etter dusjen bare herlig! ! :-) Nye joggesko og tøffe joggeklær er et lite push for meg hvertfall, og kan anbefales! 8) Ups-and-downs e vel slikt som går over med alderen??? Jeg vil si ja, vi jenter er rare! Men hver på sin måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2004 #7 Del Skrevet 11. juli 2004 Hei du som skrev hovedinnlegget.. ser svarene varierer noe her, men det er nok mange av oss jenter som er litt som deg. Jeg kjente meg i hvert fall igjen her.. selv om jeg er slank, litt undervektig til og med, kan jeg enkelte dager føle meg feit jeg også. :oops: Rumpa ser stor ut i speilet enkelte dager, men den er jo likedan som resten av måneden. Hmm.. kanskje det er øynene våre det er noe galt med? Kanskje det dannes en lupe på øyet når vi har mensen..? Vel, det er slitsomt å ha det sånn.. misunner dem som ikke har det på den måten, for det er ikke noe gøy. Vi får bare prøve å fokusere på andre ting..ikke se for mye i speilet feks. Og for all del, unngå shopping når du har mensen. Det er i alle fall ikke rette dagene å kjøpe bukse.. kanskje heller kjøpe litt småstæsj, som terapi? Unnskyldning har du jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 11. juli 2004 #8 Del Skrevet 11. juli 2004 Har det nok sånn av og til jeg også, men ikke så ofte nå som da jeg var yngre. Enig med andre her i at trening hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. juli 2004 #9 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg har det veldig ofte slik som du har det hovedinnlegger, men for meg spiller det ikke noen rolle om det er den tiden i måneden eller ikke. Som allerede nevnt så er trening det beste middelet, syns nå jeg. humøret blir bedre, selvfølelsen og kontakten med kroppen blir også bedre. også er det selvfølgelig mye deiligere å ha en kropp som er i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 11. juli 2004 #10 Del Skrevet 11. juli 2004 Er jeg rar, eller er vi jenter rare? :o :-? Noen dager føler jeg meg så fin og tynn og pen. Andre dager kan jeg føle meg tjukk og stygg og klumpete. Den nye buksa jeg kjøpte i går som var så fin, var helt forferdelig da jeg prøvde den i dag, så jeg byttet den. Butikkdama sa at jenter bytter klær hele tiden. Derfor lurer jeg på om jeg ikke er alene om å gå sånn opp og ned i følelser og humør? Hva gjør dere i såfall for å bli glad og føle dere fine igjen? Hilsen deppa (ps: ja, det er "den" tiden av måneden nå....*sukk*) Huff, kjenner meg veldig godt igjen i dette her. Blir akkuratt sånn en gang i mnd selv jeg.... Selv pleier jeg å tenke at jeg IKKE er premenstruell, det hjelper litt i hvertfall :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 11. juli 2004 #11 Del Skrevet 11. juli 2004 Kjøp klær før pms'n setter inn! Jeg har det litt som deg etter at jeg sluttet med p-piller. Bad hair days, klumpete, kvisete og uformelige dager... mens jeg brukte p-piller var jo hormonnivåene myyye mere stabile gjennom mnd., og dagene var ganske like :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 21. juli 2004 #12 Del Skrevet 21. juli 2004 Ups-and-downs e vel slikt som går over med alderen??? Må dessverre skuffe deg der. Ihvertfall er ikke jeg blitt bedre med årene! Et par dager i måneden føler jeg meg ekstra oppblåst og synes at både hud og hår ser livløst ut. Hva jeg gjør? Jeg tar litt ekstra vare på meg selv disse dagene. Skubben huden ekstra god, tar ansiktsmasker og steller hender og føtter ekstra godt. Det hjelper faktisk litt for da vet jeg at jeg har gjort noe. Og jeg hverken bytter eller kjøper klær akkurat disse dagene. Til det er jeg altfor kritisk! Vi er alle ulike. Du kan jo teste ut tipsene du får her og se om noen av dem funker for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2004 #13 Del Skrevet 21. juli 2004 Bad hairday..joda, det har jeg opplevd. Andre dager derimot, så klarer man ikke å gå forbi et vindu uten å beundre en selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 21. juli 2004 #14 Del Skrevet 21. juli 2004 Har det sånn jeg og.. Heldigvis er det flest av de "fornøyde" dagene :-) Trening hjelper ja, og nye klær For meg er det variert når disse dagene kommer, det har ingenting med den spesielle uka å gjøre.. Tror egentlig jeg føler meg vel den uka der jeg.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. juli 2004 #15 Del Skrevet 21. juli 2004 Skjønner så godt hva du mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 23. juli 2004 #16 Del Skrevet 23. juli 2004 Kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen ja. Noen dager kan jeg rett og slett slå Elle McPherson langt ned i støvlene (ok...nesten da :oops: ), mens andre dager føler jeg meg som det verste takras man kan tenke seg. Det er grunnen til at jeg aldri tar overilte avgjørelser om f.eks hårklipp når jeg har en dag av de sistnevnte- fordi jeg vet jeg kommer til å skifte mening dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. juli 2004 #17 Del Skrevet 23. juli 2004 Det hender jeg kikker meg i speilet og tenker: Wow! mens andre dager tenker jeg: Blærk! :-? Men det kule er at selv jenter som vi anser som perfekte (ala Elle Mcpherson), også har slike dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå