Wildrose Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Et sted, Jeg ønsker meg et sted, et sted hvor bare han og hennes kjærlighet er nok. Jeg ønsker meg et sted, der andre kvinner ikke lar seg friste til å kysse en annen kvinnes mann eller en mann lar seg friste til å kysse en annen manns kvinne. Jeg ønsker meg et sted der lojalitet, ta ansvar for egene handlinger, respekt og sannhet er en selvfølge. Jeg ønsker meg et sted der ingen venner prøver å påvirke vennen til ugjerninger. Jeg ønsker meg et sted der det ikke hele tiden blir oppmuntret til utroskap, gå over grenser. Jeg ønsker meg et sted der gode *verdier er eksisterende Jeg ønsker meg et drømmested ? *1) Du skal ikke ha andre guder enn meg. 2) Du skal ikke misbruke Guds navn. 3) Du skal holde hviledagen hellig. 4) Du skal ære din far og din mor. 5) Du skal ikke slå i hjel. 6) Du skal ikke bryte ekteskapet. 7) Du skal ikke stjele. 8) Du skal ikke tale usant om din neste. 9) Du skal ikke begjære din nestes eiendom. 10) Du skal ikke begjære din nestes ektefelle, eller hans arbeidsfolk eller andre som hører til hos din neste.
Gjest Blomsterert Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Sikkert mange som deler dette ønsket :-) Det er bare ikke mange nok,for da hadde nok ting sett litt annerledes ut. Friker litt ut av de første 4 budene,men resten er jo greit. Da hadde vel verden sett litt bedre ut.
Wildrose Skrevet 16. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2014 (endret) Sikkert mange som deler dette ønsket :-) Det er bare ikke mange nok,for da hadde nok ting sett litt annerledes ut. Friker litt ut av de første 4 budene,men resten er jo greit. Da hadde vel verden sett litt bedre ut. Ja, jeg får jo ett inntrykk at mange ønsker det slik, men som du skriver, ikke mange nok. De ti budene limte jeg inn, for å få en viss alvor rundt dette. Det er de siste budene jeg sikter mest til her da :-) Endret 16. september 2014 av Wildrose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå