AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Jeg er epleform, altså størst på midten. Nå skal jeg begynne å jogge så har kjøpt meg tights, jakke og sko. Men prøvde på dette igår kveld og jeg tenkte bare..Dette kan jeg ikke vise meg ut i? Ser ikke ut! Tightsen er helt svart og fra Nike, utrolig god å ha på men jeg ser ikke ut.. Så da lurer jeg, for mønster kan jo fungere, kanskje jeg heller skulle kjøpt meg med noe mønster? Knærne og nedover er største problemet, alt for smalt.. Har du noen å anbefale meg? Jeg er forresten slank fra før, bare blitt litt større på midten og jeg vil styrke kroppen og stramme opp litt..Anonymous poster hash: 1cf98...f55
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Mønster ??? Okay..dette er tydeligvis en "dameting"... men du trenger ikke tenke sånn hele tiden. Jeg er mann og overvektig, var i dårlig form, nå er jeg i god form. Jeg startet med løping fordi jeg ville komme i bedre form, etterhvert så begynte jeg å bruke thigts fordi det er best å løpe i. Så da gjorde jeg det. Det kan være jeg så ut som "sulten", du vet han fyren som er på reklamen for God morgen yoghurt... Uansett, vet du hva ? Ingen bryr seg om hvordan du ser ut ! Løpegutta som ser bra ut på løpebanen jeg løp på brydde seg ikke, naboen bryr seg ikke og fjortisene tittet litt på meg når jeg gikk opp Stoltsekleiven i ført tights. Kanskje fordi jeg så teit ut eller fordi jeg er en kjekkas... Det jeg prøver å si er at faktisk nesten ingen bryr seg om hvordan du ser ut. Og de få som ser på deg syns et eller annet som du ikke kan vite noe om. Så slutt å begrense livet ditt med negative tanker og kompensere med "mønster", om du skjønner hva jeg mener. Du blir mer lykkelig om du gir slipp og ikke bekymrer deg om sånn ting. Er jeg gal eller hva ? Anonymous poster hash: 12daa...635 16
Kamikatze Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Hvilken rolle spiller snittet på treningstøyet til en skygge som haster forbi i høstmørket? Gå for behagelig. 9
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Det er bare du selv som tenker på dette, før du kommer deg ut. Av gård med deg, gjerne i ly av høstmørket, da slapper du bedre av. Anonymous poster hash: 0fcd3...77c 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Takk for svar, dere har vel rett i at jeg henger meg for mye opp i det.. Bruker ikke tighte bukser til vanlig heller så deg er i tillegg uvant. jeg trener på formiddagene så er ikke bare å gjemme seg i mørket enda heller akkurat Jeg får ta meg en joggetur og se hvordan det går,får ha på meg litt tykkere sokker rundt anklene, så ser det ikke ut som de holder på å knekke :D Takk for svar, sånn likevel Og det er beundringsverdig, første som svarte over her, tok det lang tid før du følte du kom i form egentlig? Nå har jeg ingenting å ta av, men føler ikke jeg ser ut Anonymous poster hash: 1cf98...f55
Viktualia Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Det fins jo fremdeles andre bukser å trene i, selv om det virker som tights er det eneste som er lov. Løse joggebukser er faktisk ganske behagelig! 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Har samme problemet. Det ser mindre jævlig ut med capri/3/4 lange! Anonymous poster hash: fc6fb...3f7
Gjest Spirula Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Har samme problemet. Det ser mindre jævlig ut med capri/3/4 lange! Anonymous poster hash: fc6fb...3f7 3/4 lange er min løsning også.
Gjest Spirula Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 (endret) Dobbeltpost Endret 16. september 2014 av Spirula
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #10 Skrevet 17. september 2014 Har akkurat samme problemet. Har tynne legger og ankler, ser ut som jeg har kjempedigre føtter når jeg bruker tights, selv om skonr er 36/37. Min løsning er å dra et par sokker utenpå tightsen, litt sånn løst. Da ser ihvertfall anklene litt tykkere ut, selv om det ser idiotisk ut med disse sokkene utenpå også Anonymous poster hash: 2144b...b32 1
Pinkee Skrevet 17. september 2014 #11 Skrevet 17. september 2014 Alt man skal bekymre seg for da Jeg er sikkert for feit til thigts , men jeg driter i det. For det var da jeg kjøpte en slik sak, at jeg fant ut at det faktisk kunne være behagelig å trene. Så nå bruker jeg thigts på fjelltur, på joggetur og på treningssenteret. Hvis noen ønsker å ha en mening om hvordan jeg ser ut, så må dem bare ha det! Tenk på alle som bruker det til daglig, både dem som er for feite og dem som er for tynne for det. Du skal tross alt bruke det til å forbedre helsen din, klart det går fint. Lykke til, husk at hvis noen kikker på deg er det fordi dem tenker "så flott at hun tar vare på helsen sin" det gjør dem i alle fall i mitt hode
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #12 Skrevet 17. september 2014 Utseendet er ikke alt, helse og komfort er så mye viktig - dette gjelder vinterklær, treningstights, sminke... Get your priorities straight. Anonymous poster hash: b13fd...b3e
Kamikatze Skrevet 17. september 2014 #13 Skrevet 17. september 2014 Det med anklene opptar mye plass i din bevissthet. Alt for mye. Anklene dine er rundt to-fem prosent av deg. Nittifem hundredeler er resten av deg. Hvordan fremstår du for meg - en totalt ukjent, idet du kommer travende forbi? Hvis du er attraktiv, tenker jeg: "Namme!" Og når du er forbi, tenker jeg: "Bør jeg kjøpe melk, eller har jeg ennå noen i kjøleskapet?" Hvis du derimot ikke appellerer til mine urinstinkter og traver forbi, tenker jeg: "Oi, nå er det lenge siden jeg har drukket helmelk. Kanskje jeg skal kjøpe en, og resten økologisk lettmelk" Jeg vil se hele deg spurtende forbi, og neppe legge merke til noen legger. Det er dessuten så mange "løse deler" på løpende kvinner, som skumper og lever sitt eget liv, og som garantert vil distrahere både kvinner og menns oppmerksomhet. Trolig vil de du forbispringer ikke engang under avhør innrømme å ha sett en eneste legg, hverken tykk eller tynn. Hvorfor bry seg om hva mennesker du ikke kjenner mener. Du kommer neppe til å se dem igjen. Og hvis du mot formodning gjør det, vil ingen av dere huske første møtet. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 En litt eldre, kraftig, herremann bruker å jogge i nabolaget mitt. Og han er den fresheste mannen jeg noen gang har sett jogge. Han har røde og blå sett med jakke og tights. Det oser av ham at han driter i janteloven og jogger i akkurat det han vil. Det er så kult synes jeg! Så når han jogger forbi smiler jeg litt ekstra og gir ham en hemmelig high five. Anonymous poster hash: cd287...c09 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå