AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Del Skrevet 16. september 2014 Mistet hår etter fødsel, og det som vokste ut var helt krøllete. Snakker skikkelige krøller altså... Må stramme det og sette i flisespenner så det ikke ser ut som at jeg har klippet meg en merkelig sveis.... Har forsøkt å rette ut, men krøllene er jo tilbake samme dagen??Anonymous poster hash: 9b3af...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 16. september 2014 #2 Del Skrevet 16. september 2014 Utglattende permanent? Nøyaktig kva det heiter veit eg ikkje, men du skjønner vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Del Skrevet 16. september 2014 Gjøres det hos frisør? Det er ikke så stor del av håret, så ikke så interessert i å bruke tusen kr på det eller noe? Anonymous poster hash: 9b3af...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Del Skrevet 16. september 2014 Finnes en behandling som kalles "straight and shine". Håret etterlates pinnerett i rundt ett år før krøllene vokser ut. Behandlingen anbefales ikke for tynt og slitt hår, og flere behandlinger kan ødelegger håret _fullstendig_ Etter tre behandlinger ville ikke mitt hår mer. Nå, to år etter, er fremdeles ikke håret som det en gang var. Mitt råd er å heller fokusere på et sunt, naturlig hår og godta at du har krøller. Anonymous poster hash: 617e2...7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 16. september 2014 #5 Del Skrevet 16. september 2014 Du kan kjøpe en væske av noe slag som retter ut håret, men jeg tror det er veldig sterke saker så ville vært forsiktig med å bruke det uten å fått "godkjenning" av en frisør/den som selger produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #6 Del Skrevet 16. september 2014 For godt skjer ikke. Det kan eventuelt endre seg etter et svangerskap til. Ta det fra en som har strevd med å glatte håret i tjue år: du får det best hvis du lærer deg å like krøllene dine og satse på frisyrer som fremhever dem. Anonymous poster hash: 17e7f...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #7 Del Skrevet 16. september 2014 Mistet hår etter fødsel, og det som vokste ut var helt krøllete. Snakker skikkelige krøller altså... Må stramme det og sette i flisespenner så det ikke ser ut som at jeg har klippet meg en merkelig sveis.... Har forsøkt å rette ut, men krøllene er jo tilbake samme dagen??Anonymous poster hash: 9b3af...70a Rettetang. Bruk varmebeskyttelse på håret for at det ikke skal slite. Er du plaget med krus, bruk en hårkur som gir fuktighet og protein. Redken, Gliss og Kerastase har noen. Evt. ta på en trang lue når det er fuktig og kanskje ha i noe mousse. Anonymous poster hash: b08d9...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 16. september 2014 #8 Del Skrevet 16. september 2014 Brazilian frizz out kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 19. september 2014 #9 Del Skrevet 19. september 2014 Brazilian frizz out kanskje ? Holder i 1 mnd bare, selvom de lover annet. Bortkastet penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 19. september 2014 #10 Del Skrevet 19. september 2014 Man kan ta antipermanent, men som det nevnes over bør ikke dette gjøres for ofte. Det fungerer i alle fall bra. https://www.google.no/search?q=antipermanent&sa=X&es_sm=93&biw=1280&bih=598&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=GvIbVJGgD6G_ygOk8YDABA&ved=0CBwQsAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=i84HIc3HU9ET-M%253A%3BZOqYnXw4zBNNXM%3Bhttp%253A%252F%252Fcontent.bloc.net%252F_tempimages%252FMaxWidthAndMaxHeight%252FA0ACAEED22AADCABC8AA099B909D51E5%252F710%252FPhoto%252FOriginal%252F2013%252F3%252F22%252F710_02013032211082215173-42.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fskolen.adamogeva.no%252Fblog%252Fpost%252F3148%252Fanti-permanent%3B710%3B533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 19. september 2014 #11 Del Skrevet 19. september 2014 Holder i 1 mnd bare, selvom de lover annet. Bortkastet penger Sikker på vi snakker om det samme ? Det finnes to typer, en som funker dårlig på de fleste, og en som jeg kun har hørt positive erfaringer om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 19. september 2014 #12 Del Skrevet 19. september 2014 Sikker på vi snakker om det samme ? Det finnes to typer, en som funker dårlig på de fleste, og en som jeg kun har hørt positive erfaringer om Pure Brazilian tok jeg. Har kun bølger nå jeg da, men det holdt bare 1 mnd. Og jeg tok det 2 ganger etter hverandre med1 mnd mellomrom (skulle da holde 6 mnd). Kanskje ikke det samme. Men er denne som er skrytt opp i skyene av ulike bloggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. september 2014 #13 Del Skrevet 19. september 2014 Pure Brazilian tok jeg. Har kun bølger nå jeg da, men det holdt bare 1 mnd. Og jeg tok det 2 ganger etter hverandre med1 mnd mellomrom (skulle da holde 6 mnd). Kanskje ikke det samme. Men er denne som er skrytt opp i skyene av ulike bloggere. Måtte google dette jeg da, hadde ikke hørt om det før. Kom over dette blogginnlegget: http://betinabf.blogg.no/1379520195_purebrazilian.html Syns håret hennes var finere før jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 19. september 2014 #14 Del Skrevet 19. september 2014 Måtte google dette jeg da, hadde ikke hørt om det før. Kom over dette blogginnlegget: http://betinabf.blogg.no/1379520195_purebrazilian.html Syns håret hennes var finere før jeg Fikk bare opp at siden ikke eksisterer, men mener å ha sett bildet av henne før og at hun reklamerte for behandlingen. Skuffende behandling, jeg betalte 4200 tror jeg det var, for bare en behandling. Håret var fint de første dagene, så begynte det å gå ut gradvis og håret var tilbake til "normalen" etter rett under en mnd. Skuffende 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. september 2014 #15 Del Skrevet 19. september 2014 Fikk bare opp at siden ikke eksisterer, men mener å ha sett bildet av henne før og at hun reklamerte for behandlingen. Skuffende behandling, jeg betalte 4200 tror jeg det var, for bare en behandling. Håret var fint de første dagene, så begynte det å gå ut gradvis og håret var tilbake til "normalen" etter rett under en mnd. Skuffende Fikk det samme opp når jeg trykket på linken nå. Når jeg refresh kom det derimot opp. Rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. oktober 2014 #16 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hva er galt med å ha krøller? Er det ikke bedre å lage en frisyre som passer til krøllene enn å streve med å glatte de ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 2. oktober 2014 #17 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) All form for permenent vil slite på håret, jeg anbefaler det ikke om du har typisk nordisk hår som lett blir slitt. Det finnes ingen skånsomme behandliner som kan rette ut håret over tid, du må endre strukturen av håret helt via permanentvæske eller hva det nå heter. Jeg har tykt og glatt hår som tåler MYE behandling, men etter permanent var det direkte skadet (jeg tok for å få krøller...). Striping og farging er ingenting i forhold slitasjemessig, og når det vokser ut igjen har du halvparten av håret som er krøllete og frizzy, og halvparten av håret som er tørt og rett... Om du kun vil friske opp håret er en keratinbehandling veldig bra, da blir ren keratin varmet inn i håret via rettetang, og holder håret glansfult og fint i ca. 8 uker om du bruker produkter uten sulfater osv. Om du allikevel vil ha rett hår bør du kjøpe inn leave inn, proteinkur og fuktkur for å ha klart liggende, for du må behandle det MYE i ettertid for at det skal se friskt ut. Endret 2. oktober 2014 av BabyBlue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 2. oktober 2014 #18 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har egentlig tykt krøllet hår, og fant ut at løsningen på bildet til venstre var den eneste måten jeg kunne seire over krøllene på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 2. oktober 2014 #19 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har egentlig tykt krøllet hår, og fant ut at løsningen på bildet til venstre var den eneste måten jeg kunne seire over krøllene på... Og du ser smashing ut! Kanskje TS burde skrelle seg? Økonomisk og enkelt, disse produktene og behandlingene... sukk, hardt å være kvinnfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. oktober 2014 #20 Del Skrevet 3. oktober 2014 Måtte google dette jeg da, hadde ikke hørt om det før. Kom over dette blogginnlegget: http://betinabf.blogg.no/1379520195_purebrazilian.html Syns håret hennes var finere før jeg Enig med deg. Jeg synes hun var finest før behandlingen. De som har naturlig krøllet hår, kler også etter min mening best å beholde krøllene. I stedet for å kjempe en evig kamp med glatting, må det vel være bedre å ha en frisyre som passer til krøllene? Det finnes mange gode produkter for krøllet hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå