Papirfly Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Trenger hjelp! Har nettopp flyttet inn i ny leilighet hvor huseier har satt inn et helt nytt kjøleskap, men etter å ha vært koblet til strøm i to dager var fremdeles kjøleskapet varmt... Fryseren derimot, var iskald. Ringte huseier som kom med et splitter nytt kjøleskap dagen etter, men der var det samme problem: fryseren er iskald, mens kjøleskapet er varmt. Jeg har prøvd både den varmeste og kaldeste innstillingen på termosraten over mange timer, men det skjer ingenting! Maten i kjøleskapet forblir varm! Vil ikke ringe huseier igjen, for det kan jo umulig være to splitter nye kjøleskap på kjøkkenet mitt som er defekte... Noen som har et forslag? Og en ting til, når jeg stiller temperaturen på minimum, er det den kaldeste eller varmeste innstillingen?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Spør huseier etter bruksanvisning? Jeg fikk et kjøleskap som ikke ble kaldt. Var en rift i pakningen. Ser du noe slikt? Anonymous poster hash: 6b9bd...75a
Kjempeliten Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 det er det høyeste tallet som er det kaldeste. prøv å ha det på det høyeste noen timer?? merkelig at alle kjøleskap skal være ødelagte....
Papirfly Skrevet 16. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2014 Bruksanvisningen ligger vel i haugen av plast som fulgte med. Skal sjekke den, takk for tipset. En skulle jo tro at det bare er å plugge i støpselet... Det var det jeg også tenkte, at det er litt usannsynlig at to helt nye kjøleskap har samme feil. Kanskje det ikke egentlig er noe galt med noen av dem...? Skal sjekke ut tipsene deres når jeg kommer hjem. Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Hvilket merke er dette? Dersom det er et vanlig merke alle selger kan du spørre hos noen som selger merket.Anonymous poster hash: 90417...a24
Papirfly Skrevet 16. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2014 Nå kobler jeg kjøleskap nr 2 i en annen stikkontakt, kanskje spenningen er for ka vi den andre?
Nåleputa Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Rist på det, eller snu det "oppned". P.g.a freongassen. Vent 3 timer før du plugger det i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå