AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Dine aller beste tips til å glemme mannen/dama du vil ha men som du ikke kan få fordi personen er i ett annet forhold/gift/uinteresert.Anonymous poster hash: 40ef0...410
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Tenkte selv at jeg skulle prøve å date andre.. Men så ender det bare opp med at jeg fortsetter å treffe denne mannen i stedet... Klarer ikke komme over han Anonymous poster hash: ce4bb...5f8
wintergirl Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 gå ut og ha det gøy med venner, begynne å treffe noen nye, Kanskje det er en som er dama/mannen i ditt liv Hvor lenge har du vært interessert i denne personen?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Likt denne fyren i noen måneder men kan aldri bli noe av så jeg må tenke på noe annet.. men ikke lett å bare begynne å tenke på en annen fyr heller når man ikke liker noen av de man kjenner. Så slik som jeg leste i en annen tråd her til ei annen " se for deg at han sitter å driter" det hjelper mer for å si det sånn Anonymous poster hash: 40ef0...410
Gjest Stining Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Detsom funket for meg var å være mye opptatt, og treffe nye menn. Når det "verste" var over, så traff jeg en som det slo gnister med fra første date, og da klarte jeg å glemme han første
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Det føles ikke som at det kommer til å gå over. Det finnes i mitt hode to løsninger; 1) Han jeg liker blir interessert. Null anelse om det er mulig, jeg vet altfor lite om hva han tenker. 2) Jeg blir forelska i en annen. Akkurat nå virker det helt umulig. Måler alle opp mot han jeg er forelska i.Anonymous poster hash: 206bf...e05
ViljaH Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Rebound-dating.. du trenger en mellom-fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå