Gå til innhold

hva gjør du/tenker du på for å glemme en forelskelse du ikke kan få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dine aller beste tips til å glemme mannen/dama du vil ha men som du ikke kan få fordi personen er i ett annet forhold/gift/uinteresert.

Anonymous poster hash: 40ef0...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte selv at jeg skulle prøve å date andre..

Men så ender det bare opp med at jeg fortsetter å treffe denne mannen i stedet... Klarer ikke komme over han :(

Anonymous poster hash: ce4bb...5f8
Skrevet

gå ut og ha det gøy med venner, begynne å treffe noen nye, Kanskje det er en som er dama/mannen i ditt liv ;) Hvor lenge har du vært interessert i denne personen?

Skrevet

Likt denne fyren i noen måneder men kan aldri bli noe av så jeg må tenke på noe annet.. men ikke lett å bare begynne å tenke på en annen fyr heller når man ikke liker noen av de man kjenner.

Så slik som jeg leste i en annen tråd her til ei annen

" se for deg at han sitter å driter" det hjelper mer for å si det sånn :P

Anonymous poster hash: 40ef0...410

Skrevet

Detsom funket for meg var å være mye opptatt, og treffe nye menn. Når det "verste" var over, så traff jeg en som det slo gnister med fra første date, og da klarte jeg å glemme han første :)

Skrevet

Det føles ikke som at det kommer til å gå over. Det finnes i mitt hode to løsninger; 1) Han jeg liker blir interessert. Null anelse om det er mulig, jeg vet altfor lite om hva han tenker. 2) Jeg blir forelska i en annen. Akkurat nå virker det helt umulig. Måler alle opp mot han jeg er forelska i.

Anonymous poster hash: 206bf...e05

Skrevet

Rebound-dating.. du trenger en mellom-fyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...