AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Jeg begynner å svette så enormt fort på trening. Tilogmed før jeg selv føler meg sliten. Elsker å føle meg "svett og jævlig" etter en sykt god økt - men ikke med en 5'er i hver hånd... Etter bare å ha gjort noen sett med hip thrust renner svettam, og jeg føler ikke at det er den mest krevende øvelsen, akkurat.. Anonymous poster hash: 1c195...940
ekkoet Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Svettingen har ingenting med kondisen å gjøre. Dersom du blir tung i pusten veldig fort og må ta pauser eller ikke greier å gjøre lette øvelser på rad, da er kondisen dårlig. Svettingen er en annen sak, jeg har alltid tenkt at den ikke er så mye å gjøre med.
Pinkee Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Synes det er helt greit å begynne å svette fort jeg. Satser på at det betyr at kroppen forstår at her må temperaturen reguleres. Var mindre gøy den gangen jeg skulle begynne å trene etter en meget inaktiv periode, kroppen ble bare kokvarm, uten en dråpe svette. Tok to døgn før jeg kom ned på normal temp.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Svettingen har ingenting med kondisen å gjøre. Dersom du blir tung i pusten veldig fort og må ta pauser eller ikke greier å gjøre lette øvelser på rad, da er kondisen dårlig. Svettingen er en annen sak, jeg har alltid tenkt at den ikke er så mye å gjøre med. Okei, fillern... Er nesten på grensa til pinlig. Er noen som liker å følge med på hva jeg gjør, og synes ikke det er like stas at de da også får med seg hvor lite som skal til før svetten iler ned trynet og brystet... Anonymous poster hash: 1c195...940
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Synes det er helt greit å begynne å svette fort jeg. Satser på at det betyr at kroppen forstår at her må temperaturen reguleres. Var mindre gøy den gangen jeg skulle begynne å trene etter en meget inaktiv periode, kroppen ble bare kokvarm, uten en dråpe svette. Tok to døgn før jeg kom ned på normal temp. Oi!! Det hørtes ikke komfortabelt ut, nei.. Men å svette sånn bittelitt går fint, men vi snakker vått ansikt, med tydelige svettedråper og nei, huff.. Anonymous poster hash: 1c195...940
Pinkee Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Oi!! Det hørtes ikke komfortabelt ut, nei.. Men å svette sånn bittelitt går fint, men vi snakker vått ansikt, med tydelige svettedråper og nei, huff.. Anonymous poster hash: 1c195...940 Slutt å bry deg, vær glad for at kroppen din fungerer slik den skal. Synes det er mye bedre å se dritsvette folk på trening, enn disse knastørre sminkedamene. Trening skal utløse svette!! Men, går jo an å tørke seg mellom øvelsene da
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Slutt å bry deg, vær glad for at kroppen din fungerer slik den skal. Synes det er mye bedre å se dritsvette folk på trening, enn disse knastørre sminkedamene. Trening skal utløse svette!! Men, går jo an å tørke seg mellom øvelsene da Det er jo ikke det jeg sier. Er absolutt glad for det, og jeg har jo ikke problem med det å svette, men det at jeg begynner å svette såppas fort og så mye. Jeg ELSKER å svette dersom jeg har trent hardt eller løpt langt, hvor jeg virkelig har brukt kroppen. Men når det så og si bare er små bevegelser som setter det i gang (myyye! håret blir gjennomvått), da er det ikke lenger like fett. Anonymous poster hash: 1c195...940
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Spring en 3 km så raskt du klarer og fortell oss hvor lang tid du bruker, så skal vi vurdere kondisen din. Anonymous poster hash: bd4f5...600 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 Det er jo ikke det jeg sier. Er absolutt glad for det, og jeg har jo ikke problem med det å svette, men det at jeg begynner å svette såppas fort og så mye. Jeg ELSKER å svette dersom jeg har trent hardt eller løpt langt, hvor jeg virkelig har brukt kroppen. Men når det så og si bare er små bevegelser som setter det i gang (myyye! håret blir gjennomvått), da er det ikke lenger like fett.Anonymous poster hash: 1c195...940 Jeg har samme problem. Jeg tror ikke kondisen er problemet, for jeg svettet aldri da jeg var i dårligere form. ÆAnonymous poster hash: 51f7d...858
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 Jeg har samme problem. Jeg tror ikke kondisen er problemet, for jeg svettet aldri da jeg var i dårligere form. ÆAnonymous poster hash: 51f7d...858 Åh.. fillern Hadde håpet det var noe som ville minke etterhvert, eller noe jeg kunne selv kunne "endre" på. Anonymous poster hash: 1c195...940
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 Som ei som har en fæl tendens til å glo på folk når jeg f.eks. sitter på kafé (aldri på treningssenter) så er det beste du kan gjøre å ignorere dem totalt. Det er jo dem er er flaut for, strengt tatt. Jeg har av og til i et milisekund tenkt "dette så litt rart ut" om overvektige mennesker som prøver litt kompliserte øvelser, før jeg har tenkt "fy faen så flaut at jeg dømmer noen som prøver å få et bedre liv" rett etterpå og skammet meg. Folk som kikker rart på andre som prøver å trene er jo faktisk idioter. Hva er alternativet, at de ikke skal trene? Hvordan blir det bedre? Agh. Anonymous poster hash: 2d133...d4a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #12 Skrevet 16. september 2014 Som ei som har en fæl tendens til å glo på folk når jeg f.eks. sitter på kafé (aldri på treningssenter) så er det beste du kan gjøre å ignorere dem totalt. Det er jo dem er er flaut for, strengt tatt. Jeg har av og til i et milisekund tenkt "dette så litt rart ut" om overvektige mennesker som prøver litt kompliserte øvelser, før jeg har tenkt "fy faen så flaut at jeg dømmer noen som prøver å få et bedre liv" rett etterpå og skammet meg. Folk som kikker rart på andre som prøver å trene er jo faktisk idioter. Hva er alternativet, at de ikke skal trene? Hvordan blir det bedre? Agh. Anonymous poster hash: 2d133...d4a Jeg er en som liker å observere folk selv. Kan sitte på cafè eller et kjøpesenter og bare stirre på alle....... Men jeg tenker aldri over overvektige folk på treningssenteret - føler jeg er den eneste? De har bedre grunn til å være der enn meg, og jeg har aldri tenkt at det er noe annet enn flott. Jeg synes det er mer morsomt å se på normale/litt trente/trene folk når de gjør ting feil (spesielt hvis de har et sånn overlegent blikk). Så jeg nok like ille selv. Men det er utrolig flaut å sitte ved siden av sidemannen og gjøre eksakt samme ting - men hos deg pipler svetta. Anonymous poster hash: 1c195...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå