AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Jeg vurderer å investere i sånn sports-gel som man kan ta halvveis. Men gir det bedre effekt når man løper økter på 90 min, eller er det bare noe tull? Anonymous poster hash: 16a07...4fa
Anna82 Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Jeg liker en gel godt men er usikker på hvis jeg egentlig trenger det På konkurranse bruker jeg det for å få litt mere energi. Ellers trur jeg egentlig det holder med vann eventuelt sportsdrikk. Men prøv så finner du raskt ut av hvis det er noe for deg!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Takk, takk Prøver meg litt frem da Anonymous poster hash: 16a07...4fa
Frk. Belle Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Her er nok alle litt forskjellige, men jeg liker å ha med noe påfyll når løpeturene er 1,5-2 timer. Jeg har med vann, "sportsdrikk" (saft med en skvett lime og en klype salt) og noe å spise (f.eks dadler, muslibar, rosiner) For meg gjør dette utrolig godt for både kropp og hode Vær obs på at gel og andre søte ting ofte gjør at du blir tørst så sørg for å ha med vann i tilegg.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Det kan jo være at den i det minste har litt placebo-effekt, og det kan jo være greit det også ;P Skal bli med i et konkurranse-løp, de har sikkert en drikkestasjon der Anonymous poster hash: 16a07...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå