Gå til innhold

magen "disser" så når jeg jogger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er normalvektig, men magen er litt større enn resten av kroppen, men ikke veldig. Men det er ganske distraherende at magen "disser" når jeg jogger. Finnes det noe på sports-butikken som kan holde magen på plass når jeg jogger? Eller går det an å bruke en shape-in topp...?

Anonymous poster hash: ab772...a9a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd anti-Shake tightsene fra rønisch? Noen av dem er høye i livet. :)

• Liker 4
Skrevet

Takk for tips! :) Kan de kjøpes på vanlige sportsbutikker, som G-max?

Anonymous poster hash: 01ffa...816

Skrevet

Jeg bestilte min på Getinspired.no. Det gikk en dag, så lå den i postkassen. Skikkelig søt innpakning og tightsen var på tilbud. Skal bestille mer derfra ved en senere anledning :)

Anonymous poster hash: 81320...dc0

Skrevet

Hvordan er størrelsen på disse? Jeg bruker 36-38 ellers i bukser..

Skrevet

ooooi, her var det mange å velge mellom!! :-S Kan du anbefale en? :)

Skrevet

Nå har jeg bare prøvd den jeg har, men den er litt stor i størrelse. Den sitter veldig høyt i livet og er stretchy så jeg angrer meg på at jeg ikke byttet den to str mindre. Da blir det mer hold-in.

Skrevet

jeg ser forresten at alle har litt kortere ben.... mon tro om det kan funke med en sånn shape-in top fra piere robert? :-S

Skrevet

ooooi, her var det mange å velge mellom!! :-S Kan du anbefale en? :)

Jeg kjøpte tidligere i sommer og gikk for en skikkelig frisk farge. Den heter watermelon i fargen og er 7/8 lang i benlengde. Sitter godt og trenger ikke å rette på den når jeg trener. Nå utover høsten kunne jeg trengt en i sort, hehe..

Skrevet

Takk for tips :blomst:

JEg vil gjerne ha en med helt lange ben, så jeg tror jeg tester med en sånn shape-in topp. Bare håper ikke den sinker løpet, jeg skal i et par konkurranser fremover, og vil prestere best mulig selv om målet ikke er å vinne :)

Skrevet

Bare hyggelig :) Lykke til med løpet!

Skrevet

Bare hyggelig :) Lykke til med løpet!

Tusen takk :blomst:

Skrevet

Jeg er normalvektig, men magen er litt større enn resten av kroppen, men ikke veldig. Men det er ganske distraherende at magen "disser" når jeg jogger. Finnes det noe på sports-butikken som kan holde magen på plass når jeg jogger? Eller går det an å bruke en shape-in topp...?

Anonymous poster hash: ab772...a9a

Det finnes noe nærmere enn sportsbutikken. Kjør varierte mageøvelser, det gjør susen. I tillegg kjører du litt rygg slik at du ikke ender opp med å se ut som en banan. Gratis er det også :)

Skrevet

Det finnes noe nærmere enn sportsbutikken. Kjør varierte mageøvelser, det gjør susen. I tillegg kjører du litt rygg slik at du ikke ender opp med å se ut som en banan. Gratis er det også :)

Å styrke magemuskler vil neppe avhjelpe "dissing".

Anonymous poster hash: 6eb0a...21f

• Liker 1
Skrevet

Er det noen fysiske butikker i Oslo som fører dem?

De med høyt liv så praktiske ut. Hater når det glipper mellom toppen og underdelen. Livet kan også brettes ned ser det ut som. Er det noen som har prøvd dem?

Og er det bare jeg som har problem med "glipping"?

Skrevet

Å styrke magemuskler vil neppe avhjelpe "dissing".

Hallo??? Er du stram så blir det lite "dissing".... tight ass oppførere seg ikke som en woobly flabby ass... :fnise:

Skrevet

Er det noen fysiske butikker i Oslo som fører dem?

De med høyt liv så praktiske ut. Hater når det glipper mellom toppen og underdelen. Livet kan også brettes ned ser det ut som. Er det noen som har prøvd dem?

Og er det bare jeg som har problem med "glipping"?

Jeg kjøpte mine på nett, så jeg vet ikke hvor de selger dem i butikk, dessverre. Jeg er fornøyd med min, men på meg som er pæreformet funker det ikke å brette den ned, for da blir kanten for stram. Men jeg er mye smalere i midjen enn ti cm lenger ned altså.

Skrevet

Kjøpte mine på nettet, og kjøpte én str mindre enn jeg vanligvis bruker.

Har sett de på sportshopen i Sverige, men ikke i Norge.

:-)

Skrevet

Hallo??? Er du stram så blir det lite "dissing".... tight ass oppførere seg ikke som en woobly flabby ass... :fnise:

Hallo til deg selv, du MANN! :fnise:

Det er vel ikke mangel på stramme magemuskler som gjør at en det, men fettansamlig under huden.

Kan faktisk ikke forestille meg at det er mulig å ha så slappe muskler at innvollene disser, men kanskje det er mulig for menn med stor ølmager.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje har du. Coolaid, også noen kjekke øvelser for damene slik at man slipper sportsBH? :fnise::laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...