AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Noen som har? Tenker tynne, store middagspannekaker, ikke små tykke. Gjerne med næringsinnhold:)Anonymous poster hash: 4e696...fdf
pinar Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 (endret) Vet ikke kalori innhold, men jeg har brukt å blande 1 egg, noe fibra mel og skummet melk til en passe tynn røre og stekt ca 3 tynne store pannekaker. De blir gode, og jeg ville tippe det er færre kalorier enn vanlige. Endret 16. september 2014 av pinar
^^Belle^^ Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Jeg ville brukt kun eggehviter, da sløyfer du mye av kaloriene. Samt grovere mel og mager kesam i stedet for melk? Eh, sånne tynne pannekaker er jeg skikkelig dårlig på. Tykke små er jo så mye bedre!
Anna82 Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Jeg bruker Self pannekaker. Lett og godt http://fitnesslife.no/kosttilskudd/proteinpulver/protein-pancake.html Hvis jeg skal gjøre det fra grunnen så bruker jeg: 1 - 2 egg 1/2 banan 1-2 SS mager vaniljekesam 1 SS Stevia 15-20 frosne blåbær 1 SS havregryn Litt kanel eller vaniljepulver. Syns den er fantastisk god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå