AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Del Skrevet 15. september 2014 Noen som har? Tenker tynne, store middagspannekaker, ikke små tykke. Gjerne med næringsinnhold:)Anonymous poster hash: 4e696...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. september 2014 #2 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Vet ikke kalori innhold, men jeg har brukt å blande 1 egg, noe fibra mel og skummet melk til en passe tynn røre og stekt ca 3 tynne store pannekaker. De blir gode, og jeg ville tippe det er færre kalorier enn vanlige. Endret 16. september 2014 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. september 2014 #3 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg ville brukt kun eggehviter, da sløyfer du mye av kaloriene. Samt grovere mel og mager kesam i stedet for melk? Eh, sånne tynne pannekaker er jeg skikkelig dårlig på. Tykke små er jo så mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna82 Skrevet 16. september 2014 #4 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg bruker Self pannekaker. Lett og godt http://fitnesslife.no/kosttilskudd/proteinpulver/protein-pancake.html Hvis jeg skal gjøre det fra grunnen så bruker jeg: 1 - 2 egg 1/2 banan 1-2 SS mager vaniljekesam 1 SS Stevia 15-20 frosne blåbær 1 SS havregryn Litt kanel eller vaniljepulver. Syns den er fantastisk god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå