Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er en mann på 34 år, skilt med barn. For 2,5 år siden sluttet en kollega. Hun var 3 år yngre enn meg, gift og hadde 3 barn.
Jeg hadde kjent en stund at jeg hadde litt følelser for henne og var litt betatt.
Da hun sluttet var jeg egentlig klar for å legge henne bak meg og var kanskje innerst inne litt lettet, siden hun var gift og
dette aldri kunne bli til noe mer. Et par måneder etterpå kontaktet hun meg på mail bare for å høre hvordan det stod til. Siden den gang har vi hatt jevnlig
kontakt (begge tar initiavtiv til kontakt) på mail og chat. Vi har møttes en del ganger senere i felles sosiale settinger, men det har aldri
vært noe annet enn hyggelig prat og lange blikk på hverandre. Jeg merker at følelsene mine har blitt sterkere og sterkere og innser at jeg egentlig er stormforelsket.
Det kan ikke fortsette slik som dette, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke fortelle sannheten, da jeg vet at
vi av og til kommer til å treffes i enkelte sammenhenger senere. Og jeg har ikke samvittighet til å evt ødelegge et ekteskap med barn involvert.
Så jeg kan ikke ta initiavtiv til noe mer her.
Jeg vil egentlig bryte kontakten så jeg kan komme meg videre, men vil ikke
være uhøflig avvisende, eller gjøre det på en måte som gjør at hun begynner å lure på hva som er galt. Jeg vet jo ikke egentlig hva hun tenker,
eller om hun egentlig klarer å "lese" hva jeg føler for hun. Selv om det aldri har skjedd noe seksuellt/kyssing eller liknende (har vært ganske bevisst på å unngå det) synes jeg allikevel at det er litt unaturlig å ha så mye kontakt som vi har når hun er gift.

Anonymous poster hash: 94dde...56e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare si at "jeg frykter at jeg kan komme til å få følelser for deg, og det vil jeg ikke nære opp om, så jeg syns det er best å avslutte kontakten"? Enkelt og greit, og så slipper hun å lure.

Anonymous poster hash: 818ab...303

• Liker 1
Skrevet

Kan hende hun merket godt hvordan du føler for henne, og hun liker denne oppmerksomheten, men allikevel velger å reise hjem til sin mann og være mer en nok fornøyd med dette. Damer trenger bekrefelse hele tiden, og innimellom får de dette utenfor husets fire vegger uten at de legger noe mer i det, enn å samle bekreftelse og oppmerksomhet.

Om det er slik, så bør du virkelig komme deg vekk fra henne. Men du kan ikke vite før du spør henne rett ut om det. Og jeg synes du fint kan gjøre dette.

Anonymous poster hash: b9aef...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...