AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 En bekjent av meg har to innekatter (sånne hårløse...), en hunkatt og en hankatt. Hankatten er nettopp kastrert (2.5 mnd siden), mens hunkatten ikke er det. Hun mener at hankatten fortsatt er interessert i hunkatten, slikker henne her (og der). Dette er selvfølgelig ikke noe problem (hunkatten ser ut til å synes det er veldig ok...), men mon tro om hankatten vil miste interessen for hunkatten etter hvert? Eller er dette bare vennskapelig interesse, eller kan han faktisk fortsatt være litt småkåt på frøkna? Anonymous poster hash: 9b06d...8b4
Minya Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Kjetta lukter fortsatt interessant selv om monsen er kastrert, særlig om hun er i løp.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Hvor gammel var han ved kastrering? Hunnkatten lukter interessant i løp uansett, men jo yngre hannkatten er ved kastrering, jo mindre skjønner han av hva som foregår. Hvis han allerede var blitt kjønnsmoden og hadde opplevd løpetid før kastrering, så sitter det nok godt i minnet, selv om han ikke lengre har evne til å gjøre noe (og reaksjonen er redusert sammen med hormonene). Anonymous poster hash: 7be0f...e61
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 De kan nok være interessert. Min kastrerte hannkatt var rasende om andre hannkatter kom inn i hagen, og sloss mye. Men damepuser fikk alltid komme inn i hagen Anonymous poster hash: 4265c...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Min hann ble kastrert sent, og han er fortsatt interessert i jentepuser, siden mye av det er innlært adferd. Men det er litt sånn "snur seg etter jentene, men husker ikke hvorfor" så han bare flørter litt av gammel vane, og så mister han interessen. Anonymous poster hash: 8b31a...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå