AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Ble slutt med xen i juni. Han gikk, var veldig tungt. Brukte mye tid på å sørge over han, men er nå på et bra sted hvor jeg har god selvtillit og har det bra mes meg selv. Når det ble slutt så jeg at jeg ikke ville ha noe kontakt, med mindre det var for å si at han angret. Hele sommeren gikk og hørte ikke et pip. Ingen lyd fra meg heller. så plutselige gikk jeg på han på gaten en dag for noen uker siden Det var så merkelug- han virker så gla for å se meg. ville ha klem og alt mulig. Jeg aa heg hadde en avtale og måtte bare llpe ( var igså sant:) Uken etter får jeg en snap, uken etter der får jeg en nelding hvor han lurer på om jeg er ute, savner meg og vil treffe meg. Dette gjenntar seg i de påfølgende helger og senest nå på lørdag. Så mitt store spm er: hva vil han? Jeg var helt sikker på at han var gått videre og tom datet en annen jente.. Hva tror dere? Han er ikke hekt ryoen til å kjøre bootie calks, samtidug så er han jo gutt:) Hører med til historien at det ble slutt fordi han sa han ikke hadde følelser for meg. Ble langt dette, men sooo happy hvis noengar noen tanker:) Anonymous poster hash: e2b0c...aa1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Man vet ikke hva man har før man mister det, tipper han savner deg og det dere hadde sammen, men jeg tror også at med 90 % sannsynelighet at han vil begynne å tvile på følelsene sine igjen seinere, hold deg unna. Anonymous poster hash: 8f1dd...ed9 2
tussi84 Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Jeg tenker at helga er det samme som at han vil kun ha sex. Du er trygg fordi han kjenner til sexen dere hadde. Han vet hva han får.. og det er mange gutter som tenker på den måten. Hadde han kontaktet deg mer i ukedagene tror jeg saken hadde stilt seg anderledes.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Vi skulle egentlig møtes på lørdags natten men han sovnet. Jeg spurte han på søndag på sms om det bare var en fyllagreie det at han ville møte meg. og om han faktisk ville mlte meg. Da skrev han at han gjerne ville møte meg. Så vi skal møtes på fredag.. Jeg har ingen forhåpninger. Jeg bare skjønner ikke helt hvorfor han vil.. -tsAnonymous poster hash: e2b0c...aa1
Gjest Pink.Pearls Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 (endret) Umulig for oss å vite, men jeg tipper han ikke holder på med noen annen jente på nåværende tidspunkt og vil ha deg for litt kos og nærhet? Trenger selvsagt ikke kun være fysisk, men han savner kanskje litt selskap? Endret 28. september 2014 av Pink.Pearls
Gjest Coolaid Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Vi skulle egentlig møtes på lørdags natten men han sovnet. Jeg spurte han på søndag på sms om det bare var en fyllagreie det at han ville møte meg. og om han faktisk ville mlte meg. Da skrev han at han gjerne ville møte meg. Så vi skal møtes på fredag.. Jeg har ingen forhåpninger. Jeg bare skjønner ikke helt hvorfor han vil.. -tsAnonymous poster hash: e2b0c...aa1 Han bryr seg ikke særlig om deg, men kun om seg selv. Du har noe han vil ha uten at han tenker på dine følelser. Om det er selskap, ditt gode humør, sex, nærhet eller bare det å slippe å føle seg ensom. Hadde du vært viktig for ham så hadde han kontaktet deg, fortalt deg hvorfor han savner deg og samtidig holdt avtaler. Han er mer opptatt av å fylle sine egne behov enn dine. Du er ikke viktig, bare kjekk å ha.
Meline37 Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Jeg har samme problemet. Menn kommer alltid tilbake etter at jeg har hatt stor hjertesorg, og trodd de var forsvunnet for godt.... De kommer tilbake å forteller at de egentlig var så forelsket i meg, og at det er min skyld i at det ble slutt også, eller at de hadde situasjoner i livet som sto i veien der og da,....Jeg klarer ikke å ta de tilbake.
Gjest Heartbeat Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Hadde han droppet meg, hadde jeg ALDRI tatt han tilbake. Ikke ha sex med han, jeg tipper han bare er ute etter sex.. 1
Meline37 Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 (endret) Hadde han droppet meg, hadde jeg ALDRI tatt han tilbake. Ikke ha sex med han, jeg tipper han bare er ute etter sex.. Man vet aldri. Jeg hadde en date som ville erklære seg i forhold med meg da han ville tilbake. Men jeg sa nei! For da var "toget kjørt" Jeg så på han som desperat! Endret 16. september 2014 av Meline37
Gjest Heartbeat Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 Man vet aldri. Jeg hadde en date som ville erklære seg i forhold med meg da han ville tilbake. Men jeg sa nei! For da var "toget kjørt" Jeg så på han som desperat! Ja, støttes fullt opp. Da er toget gått! Nytter ikke å komme krypende da! 1
Marie90 Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 Du har jo allerede sagt at du kun vil ha kontakt dersom han vil ha deg tilbake. Det å kun kontakte deg fordi han lurer på om du "skal ut" uttrykker jo ikke at han vil ha et forhold igjen. Ikke treff ham fredag, men avklar dette på forhånd. Skriv at du ikke vil ha kontakt med mindre han har ombestemt seg. Og ikke tillat noe "vi får se", eller "kanskje vi skal date igjen". Det er bare kode for "kanskje jeg kan få litt sex men backe ut når som helst". Dere har hatt et forhold og han kjenner deg. Han trenger ikke bli kjent med deg på nytt.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #12 Skrevet 16. september 2014 jeg føler jeg har fått kontroll over følelsene mine.. jeg er sannelig ikke sikker på om jeg vil ha han tilbake ( i utgangspunktet ikke) og hvis han vil ha sex så er ikke det aktuelt med mindre jeg er kin på det. som dere skjønner føler jeg at jeg har kontroll og er egentlig kin på å treffe han for å se hvordan han er/ hva han føler og va heg føler.. er egentlig ikke så redd for dette for jeg føler jeg har litt " overtaket"...Anonymous poster hash: e2b0c...aa1
hubbabubbabubba Skrevet 16. september 2014 #13 Skrevet 16. september 2014 TS, hva mener du med bare sex. Er ikke sex bra, kanskje? Er det ikke litt egoistisk av deg å snakke om sex som om det ikke er nok, når mange ikke får sex uten å betale for det, engang?
Gjest krokodillen Skrevet 16. september 2014 #14 Skrevet 16. september 2014 TS, hva mener du med bare sex. Er ikke sex bra, kanskje? Er det ikke litt egoistisk av deg å snakke om sex som om det ikke er nok, når mange ikke får sex uten å betale for det, engang? Noe så inni hælvetes teit sagt
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #15 Skrevet 16. september 2014 TS, hva mener du med bare sex. Er ikke sex bra, kanskje? Er det ikke litt egoistisk av deg å snakke om sex som om det ikke er nok, når mange ikke får sex uten å betale for det, engang? Det her er så teit at det fortjener ikke noe svar. er du 14 år eller?Anonymous poster hash: e2b0c...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #16 Skrevet 16. september 2014 Akkurat dette skjedde med meg også for noen dager siden.. men vi hadde ikke møtt hverandre på forhånd. Vi slo opp i mai, og det var alltid han som tok opp kontakten etter det.. Bare litt sånn "chit-chat", ikke noe store greier, også har han sendt meg noen videoer av randome ting. Jeg har ikke kontaktet han, for jeg trodde han kunne ta det hintet. Men nå, for noen dager siden spør han om vi kan møtes. Jeg sa såklart nei, fordi det er ikke lenge siden vi slo opp, og jeg vil ikke møte han nå.. men så sa han "jeg trodde vi var venner jeg :/ sadface sadface" hva vil det si?? Er han bare kåt? Anonymous poster hash: c61a6...fa1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #17 Skrevet 16. september 2014 jeg tror ikke han er kåt, jeg tror bare han vil treffe deg og " se deg" live..Anonymous poster hash: e2b0c...aa1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #18 Skrevet 16. september 2014 Han bryr seg ikke særlig om deg, men kun om seg selv. Du har noe han vil ha uten at han tenker på dine følelser. Om det er selskap, ditt gode humør, sex, nærhet eller bare det å slippe å føle seg ensom. Hadde du vært viktig for ham så hadde han kontaktet deg, fortalt deg hvorfor han savner deg og samtidig holdt avtaler. Han er mer opptatt av å fylle sine egne behov enn dine. Du er ikke viktig, bare kjekk å ha. Av egen erfaring er jeg veldig enig med dette. Eksen var ensom, men veldig egoistisk. Var dum og tok han tilbake. 6 måneder senere var det slutt igjen, og han fant seg ei ny meget kjapt... Anonymous poster hash: 111ef...f25
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #19 Skrevet 16. september 2014 Akkurat dette skjedde med meg også for noen dager siden.. men vi hadde ikke møtt hverandre på forhånd. Vi slo opp i mai, og det var alltid han som tok opp kontakten etter det.. Bare litt sånn "chit-chat", ikke noe store greier, også har han sendt meg noen videoer av randome ting. Jeg har ikke kontaktet han, for jeg trodde han kunne ta det hintet. Men nå, for noen dager siden spør han om vi kan møtes. Jeg sa såklart nei, fordi det er ikke lenge siden vi slo opp, og jeg vil ikke møte han nå.. men så sa han "jeg trodde vi var venner jeg :/ sadface sadface" hva vil det si?? Er han bare kåt?Anonymous poster hash: c61a6...fa1 Flott at du avsto fra å møte eksen igjen! Ville fortsatt slik, og se på hva som gjorde at det ble slutt. Anonymous poster hash: 111ef...f25
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #20 Skrevet 17. september 2014 jeg vil møte han med hevet hode og se smashing ut.. sist vi var sammen satt jeg i sofaen og silgråt.. Jeg ønsker at han skal se at heg gar det superbra, har konmet neg videre og at han har tatt et feil valg, men for sent.. Det er jo faktisk ikke slik at selv om han vil sex så får han det.. og dessuten har han jo sagt at han ikke har de følelsene for meg..Anonymous poster hash: e2b0c...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå