AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Er samboer på 5 året og befinner meg i en uholdbar situasjon, vi har vokst hver vår vei og klarer ikke kommunisere. Vi er vel i beste fall bare venner som bor sammen og ingenting mer. Ser jeg meg tilbake så har det vel vært sånn i 3 år allerede (tiden flyr). Jeg ville så gjerne at dette skulle fungere og at jeg kunne slå meg til ro, men skylappene er slitte og jeg må bare innse at vi ikke kan fortsette. Jeg har to barn også (han er ikke barnefar) så jeg må finne meg ett nytt sted å bo, problemet er at selv 2-roms leil er i grenseland for hva jeg kan få lån til (Husbanken). Pga omstendigheter rundt ett av barna må vi bo i samme skolekrets som nå. Kan ikke basere på å leie leil (høye priser). Som dere skjønner er ikke økonomien på topp heller, har 100 % jobb og er på jakt etter bedre betalt jobb. Jeg er motløs, alt blir så vanskelig og jeg ser ingen løsninger. Har dere noen suksesshistorier på lager? Noen som har kommet seg ut av en lignende situasjon og klart seg bra? Noen tips? Alt mottas med takk! Anonymous poster hash: d1a8d...03c Anonymous poster hash: d1a8d...03c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Kryp tilbake til BF du xDAnonymous poster hash: 703ce...3e8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Kryp tilbake til BF du xDAnonymous poster hash: 703ce...3e8 Han lever ikke, men takk for svar.... Anonymous poster hash: d1a8d...03c
Gjest Pink.Pearls Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Hva med å flytte hjem til foreldrene dine en periode? Ellers har jeg sett på Finn at det ofte ligger kjellerleigheter ute til leie for en helt ok pris. Kan dette være noe? Du trenger jo ikke finne den flotteste og største leiligheten akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Kryp tilbake til BF du xDAnonymous poster hash: 703ce...3e8 Hva er vitsen med dette svaret? Anonymous poster hash: cc1dc...77c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå