Gå til innhold

Hvordan er dagen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på hvem som leverer og henter fra bhg/skole? Og må barna veldig tidlig på jobb hvis dere må på jobb tidlig. Jobber dere begge 100%

Anonymous poster hash: e04ff...ddd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på hvem som leverer og henter fra bhg/skole? Og må barna veldig tidlig på jobb hvis dere må på jobb tidlig. Jobber dere begge 100%

Skal stå barnehage/skole ikke jobb. Går litt fort i svingene 😜

Skrevet

Han jobber 100% og jeg jobber kun på ekstravakter, altså alt fra noen få ganger i uken til hver dag i uken, både dag, kveld og netter.

Stort sett kjører han lillegutt på SFO, store jenta tar bussen til skolen.

Men når jeg har fri kjører jeg begge på skolen slik at de slipper SFO.

Av og til henter jeg lillegutt på SFO hvis jeg har fri men stort sett henter han lillegutt.

Så det varierer egentlig fra uke til uke. :)

Skrevet

Mannen har gradert permisjon og er hjemme med vesla 2 dager i uka. De dagene har han henne mens jeg får storebror i barnehagen og jobber, så tar jeg han med hjem igjen.

De 3 andre dagene i uka jobber mannen lange dager og da henter og bringer jeg selvsagt.

Så foreløpig må ikke storebror veldig tidlig i barnehagen, men når jeg begynner å jobbe hver dag igjen så blir nok saken en annen.

Skrevet

Når mannen er på jobb (han jobber 2 uker på og har 4 uker fri) både leverer og henter jeg, naturligvis. Ungene får, etter mitt syn, altfor lang dag i barnehagen, men heldigvis er det bare 2 av 6 uker som er sånn. Da går de fra 7-16. Jeg jobber fra 7:30-15:30 og har en halvtime hver vei. De spiser frokost i barnehagen.

Når mannen er hjemme er det han som både leverer og henter. Han leverer dem rundt 9 og henter dem senest 15. De har også en fridag innimellom.

Skrevet

Jeg leverer ca 8.30 og henter ca 15.15. Mannen min jobber, jeg jobber ikke.

Anonymous poster hash: 4d8a0...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...