Gå til innhold

Malindus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du med på å øke verdien på en bolig som du ikke eier??

Anonymous poster hash: 9503a...efd

Hva gjør vel det? Billigere i måneden👍🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser det er en gammel tråd, men ble nyskjerrig jeg nå, har sønnen hennes vært syk?

Han er vel kronisk syk. Født med flere diagnoser hvis jeg ikke husker feil. Hun har ikke sagt hvilke, bortsett fra noe med nyrene...? Så de er rett som det er på sykehus😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel kronisk syk. Født med flere diagnoser hvis jeg ikke husker feil. Hun har ikke sagt hvilke, bortsett fra noe med nyrene...? Så de er rett som det er på sykehus

Joda, dette står i informasjonsboksen på bloggen: "Fillip har medfødt nyresvikt, og vesicoureteral reflux. Det gjør at vi er mye inn og ut av sykehus, og at han krever litt mer enn andre babyer på samme alder. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Synes hun deler litt i overkant mye..

Hun skriver bla på Facebook at datteren skal sjekke urinveiene. Ikke sikkert datteren på 8(?) synes det er så kult at alle som vil kan se det. Synes sånt er så unødvendig 😣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun har flyttet fett fra magen og opp til puppene. er vel andre gang hun opereres? gikk vel relativt skeis første gangen, og hun fikk infeksjoner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Noen som vet hvordan det går med dem? Hun har jo ikke oppdatert instagram eller blogg på evigheter.... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, speedygonzales skrev:

Noen som vet hvordan det går med dem? Hun har jo ikke oppdatert instagram eller blogg på evigheter.... :/

Hun er syk selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, speedygonzales skrev:

Det er oppdatert idag!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...