Gå til innhold

Malindus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du med på å øke verdien på en bolig som du ikke eier??

Anonymous poster hash: 9503a...efd

Hva gjør vel det? Billigere i måneden👍🏻

• Liker 1
Skrevet

Ser det er en gammel tråd, men ble nyskjerrig jeg nå, har sønnen hennes vært syk?

Skrevet

Ser det er en gammel tråd, men ble nyskjerrig jeg nå, har sønnen hennes vært syk?

Han er vel kronisk syk. Født med flere diagnoser hvis jeg ikke husker feil. Hun har ikke sagt hvilke, bortsett fra noe med nyrene...? Så de er rett som det er på sykehus😕

Skrevet

Han er vel kronisk syk. Født med flere diagnoser hvis jeg ikke husker feil. Hun har ikke sagt hvilke, bortsett fra noe med nyrene...? Så de er rett som det er på sykehus

Joda, dette står i informasjonsboksen på bloggen: "Fillip har medfødt nyresvikt, og vesicoureteral reflux. Det gjør at vi er mye inn og ut av sykehus, og at han krever litt mer enn andre babyer på samme alder. "

• 1 måned senere...
Skrevet

Synes hun deler litt i overkant mye..

Hun skriver bla på Facebook at datteren skal sjekke urinveiene. Ikke sikkert datteren på 8(?) synes det er så kult at alle som vil kan se det. Synes sånt er så unødvendig 😣

• Liker 2
Skrevet

Hvem er dette? link til bloggen?

Skrevet

Hva har hun operert?

Skrevet

hun har flyttet fett fra magen og opp til puppene. er vel andre gang hun opereres? gikk vel relativt skeis første gangen, og hun fikk infeksjoner.

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet hvordan det går med dem? Hun har jo ikke oppdatert instagram eller blogg på evigheter.... :/

Skrevet
4 minutter siden, speedygonzales skrev:

Noen som vet hvordan det går med dem? Hun har jo ikke oppdatert instagram eller blogg på evigheter.... :/

Hun er syk selv.

Skrevet

Aktiv på snapchat!:)

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, speedygonzales skrev:

Det er oppdatert idag!

• Liker 2
  • Opprett ny...