Gå til innhold

Blir fysisk kvalm- er så lei av å bli sviktet av menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så kvalm akkurat, fysisk kvalm, er det normalt ? jeg er kvalm når jeg ser bilder av eksen, kvalm av de mennene som har sviktet meg de siste årene når jeg ser bilder av dem, har faktisk lyst å putte fingeren i halsen og kaste opp.Tror jeg må ha en god pause fra dating av menn.

Den siste jeg traff nå, trodde jeg faktisk var interessert i meg, jeg fant ut til slutt at det kunne han umulig være.Hele tiden ville han snakke om sex på chatten, vi har b are møttes 3 ganger, og det har vært hjem til meg.Forrige gang virket det som om det var bare sex han hadde på hjernen, jeg prøvde å drøye litt besøket, prøve å stille han spørsmål og ta en øl med han, for å se hvordan han reagerte.Han bare ville begynne å klå.

I tillegg ville han absolutt overnatte til meg, jeg sa nei til det, føler ikke det er riktig enda sa jeg, tar litt tid for meg å få følelser.Da ble han sur, og ville hjem og sa det var siste gangen vi møttes fordi han trodde jeg bare ville utnytte han som ikke lot han overnatte ?

Han gikk, og jeg ble sintere og sintere etterpå, og skrev til han at jeg ikke ville ha mer kontakt med han.

Og nå, to dager etterpå er jeg så kvalm, er så lei av mannfolk akkurat nå, forstår hvorfor folk vil være single.Jeg bare ville få dette ut.

Anonymous poster hash: 5bfaa...93d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har du fått det ut :)

Du er ikke klar for å date enda ;)

Anonymous poster hash: 6f634...6fb
  • Liker 1
Skrevet

Du gjør nok klokt i å ta en liten pause, for det er svært lite sjarmerende med kvinner som blir "sviktet av alle menn", og som ikke er villige til å se på hvor de selv trør feil. Foreslår at du grubler litt over hva du selv gjør galt, og så prøver du igjen når du har funnet ut litt mer om det.

• Liker 1
Skrevet

Du gjør nok klokt i å ta en liten pause, for det er svært lite sjarmerende med kvinner som blir "sviktet av alle menn", og som ikke er villige til å se på hvor de selv trør feil. Foreslår at du grubler litt over hva du selv gjør galt, og så prøver du igjen når du har funnet ut litt mer om det.

Godt svar. Men ps, dette gjelder også menn ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg blir kvalm og vil spy med tanken på x'ene mine. Utroskap og utroskap!

Endret av Baby_Blue
Gjest Heartbeat
Skrevet

Se fremover , friskt mot og ikke døm. Vær leken , glad og ta det derifra :)

Å nesten se for seg at man blir droppet og bare er gjenstand for sex er nesten dømt til å ende slik også ..

Skrevet

Jeg var en gang så sint på en mann at jeg var lesbisk i nesten 2 dager....så gikk det over.

Skrevet

Føler med deg. Jeg skal aldri bli sammen med en mann igjen. Skal faen meg greie meg uten en mann....

Anonymous poster hash: b8339...a9b
Skrevet

Jeg er så kvalm akkurat, fysisk kvalm, er det normalt ? jeg er kvalm når jeg ser bilder av eksen, kvalm av de mennene som har sviktet meg de siste årene når jeg ser bilder av dem, har faktisk lyst å putte fingeren i halsen og kaste opp.Tror jeg må ha en god pause fra dating av menn.

Den siste jeg traff nå, trodde jeg faktisk var interessert i meg, jeg fant ut til slutt at det kunne han umulig være.Hele tiden ville han snakke om sex på chatten, vi har b are møttes 3 ganger, og det har vært hjem til meg.Forrige gang virket det som om det var bare sex han hadde på hjernen, jeg prøvde å drøye litt besøket, prøve å stille han spørsmål og ta en øl med han, for å se hvordan han reagerte.Han bare ville begynne å klå.

I tillegg ville han absolutt overnatte til meg, jeg sa nei til det, føler ikke det er riktig enda sa jeg, tar litt tid for meg å få følelser.Da ble han sur, og ville hjem og sa det var siste gangen vi møttes fordi han trodde jeg bare ville utnytte han som ikke lot han overnatte ?

Han gikk, og jeg ble sintere og sintere etterpå, og skrev til han at jeg ikke ville ha mer kontakt med han.

Og nå, to dager etterpå er jeg så kvalm, er så lei av mannfolk akkurat nå, forstår hvorfor folk vil være single.Jeg bare ville få dette ut.

Anonymous poster hash: 5bfaa...93d

Beklager om jeg misforstår deg, da må du si ifra.:)

For meg virker det som om du er en dårlig menneskekjenner. Som feks ved sistnevnte mann du datet. Hele vedkommende lyser av dårlige egenskaper, hvorfor setter du ikke høyere standard for deg selv ?

Det finnes mange idioter i verden. Du trenger ikke involvere deg i dem.

Skrevet

Menn ER ekle og utro svin. Bare å holde seg unna!

Anonymous poster hash: ce0da...37e
Skrevet

Menn ER ekle og utro svin. Bare å holde seg unna!

Det er bare ett problem; Det er flere kvinner enn menn som er utro.

• Liker 1
Skrevet

Det er bare ett problem; Det er flere kvinner enn menn som er utro.

Kanskje det er din erfaring, men jeg ligger ikke med damer.

Skrevet

Kanskje det er din erfaring, men jeg ligger ikke med damer.

Det er statistikk.

• Liker 1
Skrevet

Det innlegget her er faktisk det beste svaret i denne tråden. For det er ikke bare mennene som det nødvendigvis er noe "feil" med. It takes two to tango.

Anonymous poster hash: 84b3b...7c5

• Liker 1
Skrevet

Det innlegget her er faktisk det beste svaret i denne tråden. For det er ikke bare mennene som det nødvendigvis er noe "feil" med. It takes two to tango.

Anonymous poster hash: 84b3b...7c5

Vel, man er ikke synsk. Mange menn fremstår som pusekatter til å begynne med også blir de helt gærne. Eller mener du at vi skal gå rundt med løgndetektor???

Skrevet

Ja, vi tenker nok vårt når vi hører noen klager over de forskjellige eksene sine; at denne personen kanskje har litt dårlig dømmekraft, lar seg tråkke på, setter seg i offerrollen osv. Så det er nok lurt å holde slikt for seg selv når man blir kjent med folk, spesielt på date. Og alle disse uheldige kvinnene her inne... Jeg tenker at det må da gå an å være en stund uten en mann. Å kunne fokusere på seg selv, hva som gir en glede, ulike interesser, reiser, familie, venner. Uten å være et offer. Vær heller en sterk kvinne som driter i hva menn synes om deg.

Anonymous poster hash: 8bab7...7d1

Skrevet

Jeg var en gang så sint på en mann at jeg var lesbisk i nesten 2 dager....så gikk det over.

Hahaha herregud! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...