AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Jeg har etter å ledd av Tinder og "Tinderdates" faktisk lastet ned appen og blitt hektet selv! Har en hverdag hvor jeg møter lite folk på min alder og syntes nett er en veldig fin kommunikasjonsform og måte å bli kjent med folk på. Men lurer på om andre vet, bruker de fleste gutter Tinder for en lett og useriøs hookup, eller er man der hovedsaklig for å få seg kjæreste (slik som jeg, og slik som man skulle tro appen var utviklet for)? Det er flere som har spurt meg om vi skal møtes, og en av de tror jeg virkelig at jeg kan falle ordentlig for, men det er jo litt kjipt om han bare er ute etter en flørt. Syntes dette blir for "dominant" å spørre direkte om før man møtes også, men tingen er at jeg er helt uinteressert i å date/kysse noen som ikke vil noe mere enn å holde på bare en kort periode så skulle gjerne visst det før man startet å treffes og bli kjent IRL. Hva er ditt inntrykk av tinder og har du noen erfaringer? Anonymous poster hash: 9b525...4d1
teit1 Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Kjenner folk som faktisk har fått seg kjæreste på grunn av den appen. Men tror nok mange bruker den som sexapp også
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Det er vel ikke noe generelt svar på det. Folk bruker det av ulike grunner, men det skader vel ikke å gå på en date? Anonymous poster hash: 9d2dd...d70
Gjest Snuppeluren Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Jeg fant kjæresten min der for et halvt år siden, har aldri møtt et finere menneske <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå