Gå til innhold

Typen oppfører seg som drittsekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. Vi har vært sammen i omtrent 1 år, hadde en helt fantastisk begynnelse med mye kjærlighet og vi passer utrolig godt sammen..

Brødrene har nå kommet til samme by og de bestemte seg for å opprette eget firma sammen. Jeg er utrolig glad på hans vegne, og håper alt hans beste! Tingen er at han vil bare være sammen med dem, de er sammen i helgene og går ut (dette gjorde han aldri før), så nå er han ute hver helg istedenfor å være sammen med meg, og han gjør alle de tingene han har lyst å gjøre. Det er helt greit at han skal få gjøre ting han liker, og jeg respekterer dette utrolig mye, men nå er det snakk om at vi så og si aldri ser hverandre, og da kommer han gjerne her kun for å sove. Han sier hele tiden at han er superglad i meg og vil se meg hele tiden, men han viser jo ikke det samme når han har tid til å gjøre alt annet enn å se meg?.

Vi snakket sammen om dette, og han ble utrolig sint fordi han mente jeg skulle vente i noen måneder til ting har roet seg ned, og deretter kunne vi få mye mer tid sammen. Jeg mener at dette ikke er rettferdig, ettersom jeg syntes vi burde være sammen mer, og at han bare burde finne seg tid til dette. Han ble så sint på at jeg mente dette at han bare stakk fra meg, og nå vil han ikke snakke med meg før på torsdag, så han legger bare på når jeg ringer han. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg maser sikkert mye på han så han blir frustrert og vet ikke hvor han skal gjøre av seg, men likevell mener jeg at dette ikke er noe man gjør når man er i et forhold. Vet ikke hvorfor jeg skriver her, men vil bare høre hva andre mener eller andre erfaringer på dette.

Anonymous poster hash: 80431...0f3
Videoannonse
Annonse
Gjest Poppersen
Skrevet

Hvor gammel er denne a? Vil ikke prate føre torsdag... Gud så barnslig! Da hadde jeg bare latt han ringe og ringe på torsdag... Så kunne han fått smake på sin egen medisin! Dropp han fram til søndag du, hehe!

Nei da, men hvis det er sånn som du legger det frem, syntes jeg han oppfører seg tåpelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...