Gjest Lilleulv Skrevet 9. juli 2004 #2 Skrevet 9. juli 2004 Litt... :oops: Jeg har vært syk over lengre tid, og da så jeg utrooolig mye på TV. Så jeg ble halvveis avhengig av denne serien en periode. Får ikke sett så mye nå lenger som jeg har klart å krekle meg ut i jobb. men hender jeg titter en gang i blant. Holder med å se en episode hvert skuddår, så er man oppdatert men jeg irriterer meg grønn hver gang jeg ser på da. Noen som har sett de episodene med skoleballet? argh, det blir så dumt :-? Blir flau jeg...
Linemor Skrevet 9. juli 2004 #3 Skrevet 9. juli 2004 jeg så på det når jeg var sykemeldt, titta på her en dag i uka og da var det noen forbredelser til skoleball. og jeg er enig at man kan jo nesten bli flau av enkelte noen ganger.
Gjest Madam Felle Skrevet 9. juli 2004 #4 Skrevet 9. juli 2004 Har fått med meg det meste, men må ikke se den hver dag.
Gjest Lilleulv Skrevet 9. juli 2004 #6 Skrevet 9. juli 2004 hva skjer med Chloe på skoledansen da? Først og fremst... hu ser gæren ut!! Men ellers går det bra Driver å danser mens hele skolen står i ring rundt og beundrer henne og sånt...
Malou Skrevet 9. juli 2004 #7 Skrevet 9. juli 2004 Herregud, i den serien går alt så treigt og er så omstendelig at man vet hva som kommer til å skje lenge før det skal skje.. Men jeg ser en gang i blant allikevel da.. Jennifer
Gjest Lilleulv Skrevet 9. juli 2004 #8 Skrevet 9. juli 2004 ja vet, de prater seg jo ihjel oxo :-? Utrolig irriterende å høre på at de forklarer alt om og om igjen... ingen som snakker sånn :o
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 #9 Skrevet 9. juli 2004 Wow, Billie og Bo blir sammen, også John og Hope. :o
Gjest tusjen Skrevet 10. juli 2004 #10 Skrevet 10. juli 2004 Jeg fulgte med på den serien for ca. 10 år siden.. Var hjemmeværende med baby da.. Jeg må innrømme at jeg ble litt avhenigig av den serien.. :oops: tusjen
Gjest Moonshadow Skrevet 10. juli 2004 #11 Skrevet 10. juli 2004 Ser det av og til for å se om det har skjedd noe nytt, Og det er sjelden de har kommet særlig lengere enn sist jeg så.
Gjest gloria Skrevet 10. juli 2004 #12 Skrevet 10. juli 2004 Har sett på I gode og onde dager i 9 år nå, og er stolt av det Har likevel ikke muligheten til å se det like ofte som før, så derfor er det en for del (for meg) at serien glir så pass seint av gårde som den gjør.
Gjest 1111 Skrevet 10. juli 2004 #13 Skrevet 10. juli 2004 Siden jeg har vært sykemeldt nesten et halvt år nå, så har det ikke vært så har jeg hatt tv'en på i bakgrunnen og nok fått med meg litt av dette programmet ja :oops: Men godt man ikke trenger å se så ofte for å få med seg hva som har skjedd siden sist
Arkana Skrevet 10. juli 2004 #14 Skrevet 10. juli 2004 Jeg så det for en del år siden, passet perfekt inn i pausen i lesingen (studier). Men for en dårlig serie og elendige skuespillere. Jeg "holdt ut" (kunne selvsagt sluttet når jeg ville) i 2-3 mnd, siden har jeg ikke sett det annet enn en snutt her og der når jeg blar meg gjennom kanalene.
Gjest Lilleulv Skrevet 12. juli 2004 #15 Skrevet 12. juli 2004 Er det mulig at hele skolen står i ring rundt chloe når hu danser med philip?? Det blir så utrooolig dumt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest 1111 Skrevet 12. juli 2004 #16 Skrevet 12. juli 2004 Er det mulig at hele skolen står i ring rundt chloe når hu danser med philip?? Det blir så utrooolig dumt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Også danser de sååå lenge.. og ser hverandre sååå dypt inn i øynene..
Gjest gloria Skrevet 13. juli 2004 #17 Skrevet 13. juli 2004 Også danser de sååå lenge.. og ser hverandre sååå dypt inn i øynene.. Fikk ikke sett dette... ..så bare noe om at Nancy kom ut til Clohe etterpå
Lizzie Skrevet 14. juli 2004 #18 Skrevet 14. juli 2004 Har visst ikke sett på på et par uker nå... godt de endelig fikk hatt dette skoleballet sitt! (Puhhh!) Ble dratt inn i dette da jeg var student hjemme for mange år siden og har siden fulgt opp litt ved sykdom ol. Er redd det tar meg når jeg skal være hjemme til neste år. Godt man ikke trenger å se så ofte! De repeterer jo alt som skjer igjen og igjen nettopp for at vi som har holdt oss unna i tre måneder skal skjønne hva som foregår. Det beste syns jeg er når de går rundt og snakker med seg selv - det blir rett og slett for dumt!
Shantee Skrevet 14. juli 2004 #19 Skrevet 14. juli 2004 Det beste syns jeg er når de går rundt og snakker med seg selv - det blir rett og slett for dumt! Huff, ja! hehe... Går å snakker høyt med seg selv om "hemmelige" ting, så kommer det alltid noen inn å hører deler av det.
Gjest 1111 Skrevet 15. juli 2004 #20 Skrevet 15. juli 2004 Syns det er helt idiotisk når de alltid prater til seg selv og folk som ikke skulle hørt det kommer inn Reagerte på dagens episode, hun som skulle ta HIV-test fikk resultatene på et par timer, er ikke det litt drøyt da? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå