Coala Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Hjelp! Jeg skal på fest med studenter hvor temaet er skuespiller/film. Jeg har absolutt ingen anelse om hva jeg kan "kle meg ut" som. Derfor lurer jeg på om noen her har noen tips? Det hadde jo vært gøy å kle seg ut som en som gjerne blir gjenkjent av de andre. Samtidig vil jeg at det skal være litt enkelt. Jeg er jente med blondt hår. I mangel på passende forum så postet jeg det her.
Stråbærry Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Kjøp en parykk og kle deg ut som Ronjarøverdatter. En julegenser og lat som du er Bridget Jones i juleselskap. Tornerose var blond, fiks deg en fin rosa ballkjole. Kort kjole = James Bond babe
j23 Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Gul treningsdress og sverd - Kill bill? Marilyn Monroe? Krøllet hår og hvit kjole? Mary Poppins - gammeldags kjole/skjørt, hatt og paraply? Harry Potter / Hermine? Zombie fra en eller annen film? Gammeldagse klær - valgfri film, for eksempel the notebook (med en dagbok i hånda). Redningsvest av noe slag og kåpe utenpå - Titanic? Svart tights, topp og skinnjakke og krøllet hår - Grease? Mange teite forslag ovenfor her, men nevnte bare det jeg kom på i forbifarta. Har aldri vært på slik fest selv:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå