Maria.91 Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Too Faced - Chocolate Soleil! Laget av presset kakao, lukter fantastisk, blander seg fint ut, og fargen er mye mindre "oransje" enn de fleste andre på markedet. Elsker denne! <3 1
Vill&Vakker Skrevet 15. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2014 Ja, den er veldig fin Brukt opp en boks, men det er vel ikke mineralsminke?
fresia Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 jeg bruker Sunkiss fra GloMinerals http://www.blivakker.no/product/GLO0022/glominerals-globronze-face-and-body-powder-sunkiss-9-9g
Vill&Vakker Skrevet 16. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2014 Det fra Glo Minerals så veldig fint ut Det er ikke for mye shimmer?
fresia Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Det fra Glo Minerals så veldig fint ut Det er ikke for mye shimmer? det er litt shimmer, men jeg synes ikke det er for mye. du kan jo teste det i butikk og se hva du synes
vimsefrøken Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 kr 0,00 ID Bare Minerals Ready bronzer har jeg hørt mye positivt om, dette skal være ett matt solpudder slik jeg har forstått det. Selv foretrekker jeg to solpuddere som ikke er mineralbronzer, og det er Too Faced Milk Chocolate og The Balm Bahama Mama
Vill&Vakker Skrevet 16. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2014 Takker gode forslag Noen som har prøvd Jane Iredale eller Colorsciense?
FantasDick Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 Jeg likte veldig godt Everyday bronzer fra Everyday minerals da jeg brukte det. Når jeg tenker meg om så lurer jeg på hvorfor jeg egentlig sluttet?
Maria.91 Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 Ja, den er veldig fin Brukt opp en boks, men det er vel ikke mineralsminke? Ikke mineralsminke nei, men det er jo likevel naturlige ingredienser, så da synes jeg egentlig det er like innafor!
pluttipott Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 Too Faced - Chocolate Soleil! Laget av presset kakao, lukter fantastisk, blander seg fint ut, og fargen er mye mindre "oransje" enn de fleste andre på markedet. Elsker denne! <3 Er ikke dette litt mørkt?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #12 Skrevet 16. september 2014 Takker gode forslag Noen som har prøvd Jane Iredale eller Colorsciense? Jeg har prøvd begge du nevner, men er mest fornøyd med id bare minerals. Jeg synes den passer best til min hudtype, som er normal til litt tørr.Anonymous poster hash: 9d0ab...43c
vimsefrøken Skrevet 17. september 2014 #13 Skrevet 17. september 2014 Er ikke dette litt mørkt? Hvis Too Faced Chocolate Soleil er for mørkt for hudtonen din, så har de også en nyere utgave som heter Too Faced Milk Chocolate som er lysere enn den orginale for de av oss med lys hudtone 1
Vill&Vakker Skrevet 18. september 2014 Forfatter #14 Skrevet 18. september 2014 Jeg har prøvd begge du nevner, men er mest fornøyd med id bare minerals. Jeg synes den passer best til min hudtype, som er normal til litt tørr.Anonymous poster hash: 9d0ab...43c Hvilken farge fra Bare minerals og hvilke typer har du prøvd fra Jane Iredale og Colorsciense?
Maria.91 Skrevet 21. september 2014 #15 Skrevet 21. september 2014 Er ikke dette litt mørkt? Den ser mye mørkere ut i boksen enn på huden, og blender veldig fint ut. Bruk en løs børste og sveip den over med mindre produkt på kosten, så gir den mindre farge også Lett å blande den ut på huden også hvis man skulle være uheldig og få på for tungt lag. Men som Vimsefrøken sier, det har kommet en ny en som heter Milk Chocolate, den er lysere i fargen og like fantastisk <3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå