Gå til innhold

Om en blotter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si du satt i parken med din 10 år gammel datter og en blotter kom løpende og blottet seg naken for din 10 år gamle datter mens du satt der.

Han var innen rekkevidde for at du fysisk kunne gå til angrep på han. La til et bildet som viser åssen scenen hadde oppstått i parken.

Hva hadde du gjort? Hadde du gått til angrep/hylt eller hadde du bare latt vær og syntes at det ålreit at din datter nå har fått sett det motsattet kjønn naken under trygge omgivelser i en park med deg tilstedet?

Anonymous poster hash: c78f9...81a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bildet her!

Anonymous poster hash: c78f9...81a

Skrevet

Du er klar over at bildet er hentet fra en tulle-video, og at mannen er fullt påkledd? Hadde vel en t-skjorte der det sto "Stay in school", eller noe lignende.

Skrevet

Du er klar over at bildet er hentet fra en tulle-video, og at mannen er fullt påkledd? Hadde vel en t-skjorte der det sto "Stay in school", eller noe lignende.

var vel bare et bilde for å illustrere scenen eller :P ? er ut som det er et spøkelse der

uansett så hadde jeg ikke gått til fysisk angrep foran datteren min. hadde heller gjort det om en angrep henne fysisk på hvilken som helst måte. dette kommer jo veldig ann på hvordan jenta reagerer da. men hadde hun vært redd så tror jeg heller ville kjeftet han ned og fjernet jenta fra situasjonen. Hvis hun hadde vært veldig redd kunne vi gått ned på stasjonen og meldt ifra, da kunne hun også vært med på at andre barn (kanskje) slapp å bli utsatt for det samme og hun ville mest sannsynlig følt seg litt tryggere selv også ved at politiet visste om det og skulle prøve å finne han.

Men hvis hun bare hadde vært nysgjerrig så kunne vi tatt det roligere.. ville fortsatt kjefta på fyren da, syns ikke man skal tvinge barn til å se. de fleste barn blir jo utilpass av dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...