AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Idag skulle jeg betale lånekassen, og jeg har e-faktura og AvtaleGiro. Dessverre fikk jeg ikke penger på konto før kl.16 idag, og jeg gikk inn på nettbanken for å sjekke, så ser jeg at det står at det ikke ble utført pga manglende dekning. Nå har jeg jo dekning, men finner ingen knapp slik at funksjonen blir utført ... Det eneste jeg kan velge er Stopp betaling, Endre betaling, Se på detaljer for betaling ... Hjelp? Anonymous poster hash: 753ac...663
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Hvis du har fått giroen på e-post, kan du jo bare finne kidnummer og sånt der. Anonymous poster hash: 3a361...e2c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Ved autogira så pleier de å prøve på betalingen noen dager til.Anonymous poster hash: 52640...31d
Cascol Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Om du velger endre betaling, kan du ikke da endre forfallsdatoen til i morgen? Da skulle det vel bli trekt.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Hvis du har fått giroen på e-post, kan du jo bare finne kidnummer og sånt der. Anonymous poster hash: 3a361...e2c Nei, jeg har AvtaleGiro og e-faktura i nettbanken, og da trekkes det hver mnd. Det skulle trekkes i dag, men så hadde jeg ikke dekning på konto fordi jeg ikke fikk penger på konto før kl.16. Anonymous poster hash: 753ac...663
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Ved autogira så pleier de å prøve på betalingen noen dager til.Anonymous poster hash: 52640...31d Jeg syns det er rart at det ikke er en knapp jeg kan trykke på så det blir utført ... jeg ønsker å få det betalt i dag. Kanskje jeg burde ringe banken nå? Anonymous poster hash: 753ac...663
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #7 Skrevet 15. september 2014 Jeg syns det er rart at det ikke er en knapp jeg kan trykke på så det blir utført ... jeg ønsker å få det betalt i dag. Kanskje jeg burde ringe banken nå? Anonymous poster hash: 753ac...663 Det er for sent for å få det betalt i dag. Siste trekk var i femtiden. Sjekk igjen i morgen, går utifra autogiro prøver på nytt automatisk. Anonymous poster hash: 5e3cf...39f 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #8 Skrevet 15. september 2014 Om du velger endre betaling, kan du ikke da endre forfallsdatoen til i morgen? Da skulle det vel bli trekt. Jo, jeg prøvde å endre betaling, så det går an, men skulle gjerne sett at det blir betalt i dag... Anonymous poster hash: 753ac...663
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #9 Skrevet 15. september 2014 Det er for sent for å få det betalt i dag. Siste trekk var i femtiden. Sjekk igjen i morgen, går utifra autogiro prøver på nytt automatisk. Anonymous poster hash: 5e3cf...39f Ser at jeg overførte pengene 16:50 ... men jeg får bare endre dato til imorgen da.. Anonymous poster hash: 753ac...663
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #10 Skrevet 15. september 2014 Ser at jeg overførte pengene 16:50 ... men jeg får bare endre dato til imorgen da.. Anonymous poster hash: 753ac...663 Ikke stress. Sjekk i morgen og så har den nok blitt trukket på autogiroen. Den prøver flere ganger om den ikke går igjennom første gang. Anonymous poster hash: f4210...d06
AndreasBR Skrevet 15. september 2014 #11 Skrevet 15. september 2014 Samme skjedd meg et par ganger i skandiabanken.. Ble ikke trukket auto, endret bare forfall dagen etter, så forsvant de av gårde.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #12 Skrevet 15. september 2014 det samme skjedde med meg, jeg bare gikk inn på endre, så ble den markert som trukket et par timer senere. Men om du får lønn den 15 ville jeg flyttet forfall til 25. Anonymous poster hash: 7140b...225
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #13 Skrevet 15. september 2014 Autogiro trekkes automatisk seinere om det ikke er dekning i første runde.Anonymous poster hash: 80eeb...db6
nojac Skrevet 15. september 2014 #14 Skrevet 15. september 2014 Siste kjøring av belastning av konto skjer ca kl 1400 (på konto hos mottaker før kl 1600) Hvis et oppdrag ikke kan utføres på grunn av manglende dekning prøves det automatisk på ny i tre dager. Ingen grunn til å foreta seg noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå