AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Sa hva jeg het på snap+ godtok han. Han var en creeper fant jeg ut. Betyr dette at han nå har tlf nr mitt? Han fant meg på NorgesdateAnonymous poster hash: caaab...2a5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Tror ikke det. Har du kobla Snap opp til ditt telefonnummer? Anonymous poster hash: eb95e...58e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Snapchat benytter brukenavn, ikke telefonnummer. Anonymous poster hash: 28719...612
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 takk for svar. trodde bare det var kobla til nr fordi at når jeg går inn på kontakter inne på snap så kommer alle tlf kontaktene mine opp . da kommer det opp hvem av kontaktene mine som har snap og som jeg kan legge til og hvilke kontakter jeg evnt må sende en sms om de har snap . har ikke fått noen sms/tlf av noen som kan være han enda, så satser på at han ikke har fått nr mitt! Anonymous poster hash: caaab...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå