Gå til innhold

Når din 63 år gamle gifte kollega ber deg på date

Anbefalte innlegg

Skrevet

via innboks FB (imponert!!!) og du trudde helt frem til da at dere hadde et slags bestefar/barnebarn-forhold, hva svarer man egentlig? Jeg er blank.....

Anonymous poster hash: cfc56...6e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du svarer høflig at du ikke er interessert.

• Liker 4
Skrevet

Æsj....jeg hadde sendt en kopi til kona kanskje.

Anonymous poster hash: d4a43...a72
Skrevet

oi, fikk ikke med meg at han var gift,selv om det står i overskriften.. fy søren for en tulling.. hvor gammel er du ts?

Skrevet

Du svarer at du ikke er interessert.

Har du virkelig aldri sagt nei til en date? Det spiller da ingen rolle hvor gammel han er.

Anonymous poster hash: 88772...38d
  • Liker 2
Skrevet

oi, fikk ikke med meg at han var gift,selv om det står i overskriften.. fy søren for en tulling.. hvor gammel er du ts?

Jeg er 23 år.

Jeg synes ikke det er superenkelt å komme opp med et svar, når jeg har misforstått relasjonen vår så til de grader. Jeg har ikke svart han enda......

Skrevet

Jeg er 23 år.

Jeg synes ikke det er superenkelt å komme opp med et svar, når jeg har misforstått relasjonen vår så til de grader. Jeg har ikke svart han enda......

Det er vel strengt tatt ikke du som har misforstått :P Hahaha.. For en fyr.

• Liker 5
Skrevet

Herlighet!

For en type....

Pinlig for han da og kjempe trist for kona hans.

Har du sendt en tilbakemelding?

Skrevet

Dere som sier dere hadde sendt mailen til kona: Er dere seriøse? Akkurat som at TS får et mer smidig forhold til denne kollegaen etter det?! Blir det lettere for TS å ha med denne fyren og gjøre, denne fyren som tydeligvis har oppfattet relasjonen deres som noe annet enn den var?

Anonymous poster hash: 64704...f43
  • Liker 10
Skrevet

Jeg er 23 år.

wow, for en tulling.

Nei,her er det han som har misforstått. Og stakkars kona hans som ikke vet hvilken dust mannen hennes er. Jeg er på din alder og kunne ikke tenkt meg å date noen over 30 liksom, for ikke å snakke om en som kan bli min bestefar. Hadde blitt forbanna,spesielt siden han er gift. Det frister å informere kona..

Skrevet

TS her

Nei, jeg har ikke svart han, for jeg ble så satt ut. Jeg synes det er reint pinlig. Kanskje jeg bare lar være?

Informere kona hans? Jeg aner knapt hva fyren heter til etternavn, og jeg aner ikke hvem han er gift med. Ser ikke hva jeg har å tjene på det?

Joda, jeg har blitt bedt på date før, men ikke av noen som kunne ha vært min bestefar.

Skrevet

TS her

Nei, jeg har ikke svart han, for jeg ble så satt ut. Jeg synes det er reint pinlig. Kanskje jeg bare lar være?

Informere kona hans? Jeg aner knapt hva fyren heter til etternavn, og jeg aner ikke hvem han er gift med. Ser ikke hva jeg har å tjene på det?

Joda, jeg har blitt bedt på date før, men ikke av noen som kunne ha vært min bestefar.

Taushet er også et svar :)

Skrevet

Taushet er også et svar :)

TS igjen

Ja, da blir det taushet herifra, så satser jeg på at han forstår det?

Herregud så flau jeg er......trudde han var en koslig gammel gubbe.......

• Liker 2
Skrevet

Så lenge han er gift, er det jo bare å minne han på at han har en kone, og så slenge på at du ikke er interessert.

Skrevet

TS her

Ingenting, men en mann som er utro er neppe en god ektemann. Kona hans har kanskje vert på nippen til å ta separasjon,men kanskje har hun tenkt at det bor noe godt i han. Noe det tydeligvis ikke gjør. Det gjør deg ikke vondt å tenke på andre mennesker.Hvordan vet du ikke hva han heter til etternavn når han kontakter deg på facebook? Heter han bare Per Kåtegubben der? ...

Skrevet

Ingenting, men en mann som er utro er neppe en god ektemann. Kona hans har kanskje vert på nippen til å ta separasjon,men kanskje har hun tenkt at det bor noe godt i han. Noe det tydeligvis ikke gjør. Det gjør deg ikke vondt å tenke på andre mennesker.Hvordan vet du ikke hva han heter til etternavn når han kontakter deg på facebook? Heter han bare Per Kåtegubben der? ...

Han har et etternavn, bare en måte å si det på....at jeg ikke kjenner han så veldig personlig.

Altså da, det du ber meg om å gjøre er å høflig avvise han, og så ringe til hans kone og fortelle henne at hennes mann ba meg ut på date via FB. Hvordan i all verden kom du frem til at jeg har et ansvar for ei fremmed dame oppi det her? Wow! Er alt jeg har å si til det. Ikke mitt ansvar at hun har gifta seg med en gammel gris, sorry.

• Liker 9
Skrevet

via innboks FB (imponert!!!) og du trudde helt frem til da at dere hadde et slags bestefar/barnebarn-forhold, hva svarer man egentlig? Jeg er blank.....

Du svarer høflig at du er ikke interessert og minn vedkommende deretter på ekteskapet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han har et etternavn, bare en måte å si det på....at jeg ikke kjenner han så veldig personlig.

Altså da, det du ber meg om å gjøre er å høflig avvise han, og så ringe til hans kone og fortelle henne at hennes mann ba meg ut på date via FB. Hvordan i all verden kom du frem til at jeg har et ansvar for ei fremmed dame oppi det her? Wow! Er alt jeg har å si til det. Ikke mitt ansvar at hun har gifta seg med en gammel gris, sorry.

At en gammel gris er interessert i deg eller heller ikke mitt problem,men jeg valgte å svare deg ;) Tenk litt på det duu!

ps: sa ikke at du måtte gjøre det,men at det er fristende

Endret av Red-Ruby
  • Liker 1
Skrevet

Du svarer høflig at du er ikke interessert og minn vedkommende deretter på ekteskapet.

Joda, ser hva du sier og det er nok det rette å gjøre. Men da må jeg gå i rundt i ukesvis å se ned på jobb. Jeg føler at jeg er satt i en ubehagelig situasjon her. Men jaja, jeg får bare si i fra, kort og enkelt. Huff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...