Gå til innhold

Endelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg bestemt meg hvordan jeg vil ha det opp kirkegulvet,siden jeg ikke har en pappa til å følge meg... :cry:

Min tilkommende,rolige,herlige svigerfar skal følge meg opp.Og han ble både rørt og glad over at jeg spurte :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes koselig ut! :P

Men skal du ikke "gis bort"? Er det da riktig at svigerfar gjør dette? :roll:

:P Jeg ville ikke brydd meg om det, kjempebra at du har funnet en som betyr noe for deg som kan følge deg når din far ikke får gjort det..

Skrevet
Men skal du ikke "gis bort"? Er det da riktig at svigerfar gjør dette? :roll:

Og hvor mange er det egentlig som "blir gitt bort" i dag ?

Synes det er topp du har funnet en som betyr mye for deg :P Det bør være det viktigste.

Skrevet

Syntes det hørtes flott ut jeg og at det er en som du bryr deg om :P

Skrevet

Og hvor mange er det egentlig som "blir gitt bort" i dag ?

Synes det er topp du har funnet en som betyr mye for deg :P Det bør være det viktigste.

Enig med deg! Men sånn "tradisjonen tro"... Som du sier: svært få som tenker sånn nå, så det skulle jo ikke være noe hinder.. :P

Skrevet

Jeg syns det er forskjell på å følge opp kirkegulvet og det å gi bort. Pappaen min skal følge meg opp, men ikke sitte oppe ved alteret sammen med meg. Dermed blir det bare følging, ingen overrekkelse... Må være kjempekoselig å gå opp med svigerfar, og litt av en ære for ham!

Skrevet

Det høres veldig fint ut....... En kjempe ide,for de som ikke kan ha sin far der for å dele den spesielle dagen med.

Skrevet

Kjempe koselig.

Kunne godt gjort det samme om min far ikke var tilstede :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...