Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2002 #1 Del Skrevet 24. juni 2002 Er nå gått 9 dager over forventet mens. Har tatt mange tester men ingen viser 2 blå....sukk. Har hatt mensmurringer i magen i 2 uker nå. Noen som har opplevd lignende. (?) Har ikke ømme bryster. Kan jeg være gravid???? Ringte legekontoret i dag. Legesekretæren fortalte at graviditetstestene er ganske sikre og at en urintest sansynligvis ville vise negativt den også....Æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. juni 2002 #2 Del Skrevet 24. juni 2002 Det er godt mulig at tester kan vise negativt, men det er heller sjelden de viser positiv og er feil. Om du er veldig usikker og ikke har lyst å vente, kan du få tatt en blodprøve for å påvise/avvise en evt. graviditet. Eller en GU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2002 #3 Del Skrevet 25. juni 2002 Har bestilt en GU i dag. Får komme til på torsdag Hvis jeg tar en blodprøve vil jeg da få svar samme dag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå