Gjest Sabrina Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 (endret) Min meget schizofrene nabo, spiller radioen i bilen sin på max volum og jeg sitter inne med dører og vinduer igjen og klarer ikke å høre meg selv tenke engang. Det durer i veggene her. Hvis jeg sier noe til han, begynner han å bjeffe og komme med rasistiske kommentarer og truer med å ringe politiet. Så, hvordan kan man håndtere situasjonen? EDIT: Glemte punktum! Endret 15. september 2014 av Sabrina
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Ring politiet selv Anonymous poster hash: 2a1d0...f41 1
Ferny Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 La han ringe politiet, så kanskje de kan få han til å skru ned lyden.
Gjest Sabrina Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Ring politiet selv Anonymous poster hash: 2a1d0...f41 Tror du de tar sånne situasjoner seriøst da? På en annen side, så kan jeg jo si at han oppbevarer en løvunge i huset sitt. Det var et lite stikk mot den nyhetssaken fra hinn dagen, sånn forresten. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Truer han med å ringe polisen? Haha... Det må han bare gjøre, så sparer du deg de tellerskrittene:p Er han seriøst psykisk syk, kan du kanskje be om råd på den lokale DPS? Kanskje de kan ta litt tak i ting. Skjer det en sjelden gang, ville jeg bare tatt meg en tur ut tror jeg. Besøkt noen f.eks. Men skjer det ofte, kan du gjøre det jeg nevnte over her. Anonymous poster hash: ee54c...de6 1
Gjest Malanthor Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Huff for en slitsom fyr. Er desverre ikke så mye du kan gjøre annet enn å dokumentere det hele og ringe og mase på politiet. Kanskje de på et eller annet tidspunkt ikke er for opptatte til å ta seg en tur. Det andre alternativet innebærer konfrontasjon og det slår meg at det muligens ikke er noe du ønsker.
Gjest Sabrina Skrevet 15. september 2014 #7 Skrevet 15. september 2014 Truer han med å ringe polisen? Haha... Det må han bare gjøre, så sparer du deg de tellerskrittene:p Er han seriøst psykisk syk, kan du kanskje be om råd på den lokale DPS? Kanskje de kan ta litt tak i ting. Skjer det en sjelden gang, ville jeg bare tatt meg en tur ut tror jeg. Besøkt noen f.eks. Men skjer det ofte, kan du gjøre det jeg nevnte over her. Anonymous poster hash: ee54c...de6 Han er veldig paranoid. Hvis noen av naboene skal til med noe i hagen sin (legge ned heller i bakken), så kommer han hylende og krever dokumenter og trur med å ringe politiet. Forleden dag stod han og husverten min og kranglet, fordi han hadde anklaget noen fra vår side av gjerdet, for å ha knust ruten på bilen sin. I følge husverten min, så har det skjedd før og at det hele er bare et forsøk fra han i forsikringssvindel. Han og kjerringen krangler og kjefter ofte på hverandre også. Jeg tror hun også er psykisk syk. Att på til så kan man se i vinduene deres, at de har en sånn hoarder-greie på gang. Vinduene er stappet med søppel og skrot. Det er helt crazy! Det skjer litt oftere enn en sjelden gang desverre, men det var ikke en dum idé.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #8 Skrevet 15. september 2014 På en annen side, så kan jeg jo si at han oppbevarer en løvunge i huset sitt. Hæ..? Anonymous poster hash: ee54c...de6
Gjest Sabrina Skrevet 15. september 2014 #9 Skrevet 15. september 2014 Huff for en slitsom fyr. Er desverre ikke så mye du kan gjøre annet enn å dokumentere det hele og ringe og mase på politiet. Kanskje de på et eller annet tidspunkt ikke er for opptatte til å ta seg en tur. Det andre alternativet innebærer konfrontasjon og det slår meg at det muligens ikke er noe du ønsker. Veldig slitsom! Du har nok rett. Greien er at det forrige stedet jeg bodde på, så hadde vi et narkoreir på andre siden av gaten (det var i utganspunktet et veldig classy strøk) og vi ringte til politiet, fordi at de stod og på åpen gate og solgte et eller annet til ungdomsskoleelever og da var responsen at det var ikke noe de prioriterte. Såeh... Konfrontasjon? Kan like gjerne oppsøke en betongvegg for slikt
Gjest Sabrina Skrevet 15. september 2014 #10 Skrevet 15. september 2014 Hæ..? Anonymous poster hash: ee54c...de6 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/utrolige-historier/delte-video-av-loeveunge-paa-instagram-oslo-politiet-ransaket-leiligheten/a/23294668/
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #11 Skrevet 15. september 2014 Er han naboen din? For en kjekkas!! Hm, skulle tro musikken plager flere enn deg. Snakk med flere naboer og hør hva dere skal gjøre. Anonymous poster hash: ee54c...de6
Gjest Sabrina Skrevet 15. september 2014 #12 Skrevet 15. september 2014 Er han naboen din? For en kjekkas!! Hm, skulle tro musikken plager flere enn deg. Snakk med flere naboer og hør hva dere skal gjøre. Anonymous poster hash: ee54c...de6 Jeg kan be om å få nr hans for deg? Dersom du foretrekker hobo-"chic"? Du har et poeng! Jeg skal høre litt rundt. Kanskje vi kan organisere en sånn protestaksjon i hagen hans og kjøre dugnad i samme slengen. Gudene vet at de trenger det.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #13 Skrevet 15. september 2014 At folk ser bra ut betyr ikke at jeg vil ha nr. osv. Ja, protest, opptog og dugnad i samme slengen! Lag vafler og server lemonade! Anonymous poster hash: ee54c...de6
Gjest Malanthor Skrevet 15. september 2014 #14 Skrevet 15. september 2014 Veldig slitsom! Du har nok rett. Greien er at det forrige stedet jeg bodde på, så hadde vi et narkoreir på andre siden av gaten (det var i utganspunktet et veldig classy strøk) og vi ringte til politiet, fordi at de stod og på åpen gate og solgte et eller annet til ungdomsskoleelever og da var responsen at det var ikke noe de prioriterte. Såeh... Konfrontasjon? Kan like gjerne oppsøke en betongvegg for slikt Hehe. Dokumenter støyen med opptak og tidsmerking. Så kan du starte med og klage til konfliktrådet. Det er vel den beste lovlige muligheten du har. Er ikke så mye du kan gjøre lovlig mot sånne folk for å få de til å slutte desverre. Finlandshette og jerrykanne midt på natta så har han vel ikke noen bil å spille fra lenger men det er vel å gå noe langt...
Gjest Sabrina Skrevet 15. september 2014 #15 Skrevet 15. september 2014 At folk ser bra ut betyr ikke at jeg vil ha nr. osv. Ja, protest, opptog og dugnad i samme slengen! Lag vafler og server lemonade! Anonymous poster hash: ee54c...de6 Vennen, han er 60 +, har halvlangt og fett hår, masse skjegg og ølmage deluxe. Hvordan kan du si at du ikke vil ha nr hans? Oooh ja og fakkeltog også! Hehe. Dokumenter støyen med opptak og tidsmerking. Så kan du starte med og klage til konfliktrådet. Det er vel den beste lovlige muligheten du har. Er ikke så mye du kan gjøre lovlig mot sånne folk for å få de til å slutte desverre. Finlandshette og jerrykanne midt på natta så har han vel ikke noen bil å spille fra lenger men det er vel å gå noe langt... Du har nok rett! Haha, det hadde vært en smule onskapsfullt. Han er allerede paranoid i den graden at jeg er sikkert på at han sitter i kjelleren med tinnfolihatten sin på, i håp om at ikke romvesener skal komme og ta ham vekk. Et stunt som det, hadde virkelig vært som bensin på bålet.
Gjest Malanthor Skrevet 15. september 2014 #16 Skrevet 15. september 2014 Du har nok rett! Haha, det hadde vært en smule onskapsfullt. Han er allerede paranoid i den graden at jeg er sikkert på at han sitter i kjelleren med tinnfolihatten sin på, i håp om at ikke romvesener skal komme og ta ham vekk. Et stunt som det, hadde virkelig vært som bensin på bålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå