Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min såret meg på værst tenkelig vis. Jeg har tilgitt han å vi er venner. Vi har et lite barn sammen. Vi omgås endel pga barnet. Jeg har ikke hatt et sexliv siden det ble slutt. Jeg har lyst, men jeg er ikke klar for å treffe en ny nå. Jeg har tenkt på å spørre eksen min om litt hjelp.. Men usikker på hvor lurt det er. Tenker ikke samleie, men oralsex. Jeg føler det ikke passer seg nå som jeg er mamma, å ha et sånt forhold til en eks samtidig som det jo er faren til barnet mitt.

Jeg er uansett usikker på responsen. Hadde følt meg passe dum ig flau om han sa nei. Og er redd det skal ødelegge vennskapet og det gode foreldre samarbeidet. Men jeg er veldig kåt! Å det hjelper ikke å kose seg på "egen hånd" Hadde der hintet til det eller spurt rett ut?

Anonymous poster hash: d9672...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde der hintet til det eller spurt rett ut?

Ingen av delene. Hvorfor akkurat han, av alle menn....?

Anonymous poster hash: 81181...bc9

Skrevet

Fordi jeg ikke er klar for å møte noen ennå. Tok litt tid før jeg kom over han. Å siden jeg ser han ofte. Føler det er litt mere ok å ha sex med faren til barnet mitt enn en random fyr.

Anonymous poster hash: d9672...7df

Skrevet

Hva leste jeg akkurat...

Anonymous poster hash: 7d108...e8b

Skrevet

Hva leste jeg akkurat...Anonymous poster hash: 7d108...e8b

Dette:

Eksen min såret meg på værst tenkelig vis. Jeg har tilgitt han å vi er venner. Vi har et lite barn sammen. Vi omgås endel pga barnet. Jeg har ikke hatt et sexliv siden det ble slutt. Jeg har lyst, men jeg er ikke klar for å treffe en ny nå. Jeg har tenkt på å spørre eksen min om litt hjelp.. Men usikker på hvor lurt det er. Tenker ikke samleie, men oralsex. Jeg føler det ikke passer seg nå som jeg er mamma, å ha et sånt forhold til en eks samtidig som det jo er faren til barnet mitt.

Jeg er uansett usikker på responsen. Hadde følt meg passe dum ig flau om han sa nei. Og er redd det skal ødelegge vennskapet og det gode foreldre samarbeidet. Men jeg er veldig kåt! Å det hjelper ikke å kose seg på "egen hånd" Hadde der hintet til det eller spurt rett ut? Anonymous poster hash: d9672...7df

Skrevet

Kjør på om du vil gjøre til komplisert. Det er nok best at du venter til du treffer en ny evt. har en enn ons, enn at du er seksuell aktiv med en som såret deg på de verste måtene.

Anonymous poster hash: adc18...466
  • Liker 1
Skrevet

IKKE gjør det! Jeg gjorde det og det endte med att sorgen satt fryktelig mye lenger i. Han såret meg veldig ved å forlate meg på en brutal måte med en liten baby. Endte med att jeg aldri kom over han og han skjønte att han hadde gjort sitt livs største feil med å forlate meg. Jeg satt med det dilemmaet om jeg skulle ta han tilbake. Jeg ville men jeg kunne ikke tilgi. Hold deg unna for det kommer til å ødelegge mer enn det hjelper

Anonymous poster hash: 64c38...93e

• Liker 1
Skrevet

Her har du alle grunnene til hvorfor IKKE:

Grunn 1) Fordi jeg ikke er klar for å møte noen ennå. (Det vil ta enda lenger tid hvis du har sex med ham ). Grunn 2) Tok litt tid før jeg kom over han. Grunn 3) Å siden jeg ser han ofte. Grunn 4) Føler det er litt mere ok å ha sex med faren til barnet mitt enn en random fyr. (Hvorfor?).Anonymous poster hash: d9672...7df

Skrevet

Du er heldig. Skulle ønske jeg kunne droppe kontakten da eksen stakk på dagen etter 2 år som samboere. Men var gravid i 7 mnd så måtte ha kontakt til en hvis grad. Du har en god mulighet til å komme helt over han noe som tar veldig lang tid om dere har kontakt. Uansett hva han svarer kommer det til å såre deg da han mest sannsynlig hat vært ferdig med deg en stund. Den som dumpes sliter naturligvis mest da man ikke var den som tok valget og da kan det være tøft å møte en careless holdning fra den som dumpet. Drit i han og for all del ikke ta kontakt

Skrevet

Beklager, men det svaret over her skulle i en annen tråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...