Gå til innhold

Noen som pynter til halloween her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som pynter til halloween? Ute eller inne? lager gresskarlykter osv? Tenkte det kunne være litt gøy for barna å være med på å lage slike lykter etc :)

Anonymous poster hash: b5316...49b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde halloweenfest for en håndfull unger i fjor, fremfor at de skulle sulle rundt på dørene til folk. Da var det gresskarlykter og pynting og sånt. Ville nok ikke gjort det ellers.

Skrevet

Hadde halloweenfest for en håndfull unger i fjor, fremfor at de skulle sulle rundt på dørene til folk. Da var det gresskarlykter og pynting og sånt. Ville nok ikke gjort det ellers.

Synes det er så inspirerende slik de pynter i statene, slik som dette:

http://www.bvak.com/wp-content/uploads/2014/06/halloween-home-decor-for-sale.png

http://2.bp.blogspot.com/_cvQ0O6DvUyw/TL_UOcPOfCI/AAAAAAAAGYI/SVA6gR4UHRQ/s1600/halloween-doorway-decoration-inspiration-design-orange-black-creepy-look-idea.jpg

http://www.petagazine.com/wp-content/uploads/2014/08/decorations-endearing-gothic-inspiration-design-for-outdoor-halloween-decor-ornaments-compilation-of-creative-halloween-decorations-pictures-halloween-outdoor-decorations-clearance-creative-hallowee.jpg

Jeg har studert en del perioder utenlands før jeg fikk barn, og er jo litt påvirket derfra når det kommer til å feire Halloween. Men har liksom ikke dratt den helt ut her hjemme, men har lyst til å være den første i gata eventuelt, hihi :fnise::fnise:

Skrevet

Nei, hvorfor skal jeg pynte til en annen kulturs høytid? Jeg pynter ikke til eid heller for det er heller ikke en del sv min kultur.

Anonymous poster hash: 6eed0...eb2

• Liker 1
Skrevet

Nei, hvorfor skal jeg pynte til en annen kulturs høytid? Jeg pynter ikke til eid heller for det er heller ikke en del sv min kultur.

Anonymous poster hash: 6eed0...eb2

Du kan vel gjøre hva pokker du vil, herregud, tråden handler ikke om hvor vidt man synes halloween er greit eller ikke. Er mange her til lands som er fra statene og andre steder de feirer denne høytiden - klart de pynter. Så hvis du flytter til et arabisk land så skal ikke du feire jul? Eller følge de reglene de har for sine høytider fordi de ikke passer med dine. Snakk om å være vrang. Lag din egen tråd hvis du skal diskutere om det skal feires halloween eller ikke. Denne tråden er ikke for det ! So get the hell out! :kosteskaft:

• Liker 3
Skrevet

Så kult :) Gleder meg til dekorasjonene kommer i butikkene :) Hukser du hvor du kjøpte gresskarene og hvor mye de kosta? Har veldig lyst til å pynte litt rundt inngangsdøra, så kan det stå ute ei uke i slutten av oktober når det er halloween :)

Skrevet

Gresskarene kostet 10-20 kr kiloen eller noe, kjøpt på Rema. De var iallfall veldig billige.

Skrevet

Gresskarene kostet 10-20 kr kiloen eller noe, kjøpt på Rema. De var iallfall veldig billige.

Jøss det var jo veldig billig da :) Har lyst til å ha litt i forskjellige str, er jo så stilig! :) Var det vanskelig å skjære ut? Og er det slik at man kan spise innmaten eller er det bare pynte gresskar som selges?

Gjest hulderjenta
Skrevet

Ja, jeg pynter innendørs til "voksenfesten" jeg har hvert år (fast tradisjon i vennegjengen). Bruker stort sett den samme pynten som jeg har hatt i årevis, som jeg forøvrig fikk gratis, så er ikke snakk om noen stor kjøpefest heller. :-) Det eneste jeg kjøper nytt hvert år er vel noen lys. Synes det er artig å pynte litt og skape en ramme rundt, når vi først kler oss ut hele gjengen.

Skrevet

Jeg fikk noen hjemmetovede hekser til å henge i viduet av min niese for noen år siden, som jeg har hatt oppe til halloween, men nå er jeg blitt så glad i de at de henger framme hele høsten hehe..

Anonymous poster hash: 50e26...def

Skrevet

Unnskyld meg, men det er faktisk over 1 måned til Halloween...vil se utrolig teit ut å pynte NÅ.

Skrevet

Jøss det var jo veldig billig da :) Har lyst til å ha litt i forskjellige str, er jo så stilig! :) Var det vanskelig å skjære ut? Og er det slik at man kan spise innmaten eller er det bare pynte gresskar som selges?

Tror det var vanlige gresskar. Men her gikk innmaten i bosset. Ikke fan av gresskar. Og det var veldig lett å skjære ut. Tegnet på først og skjærte sånn noenlunde etter strekene.

Skrevet

Unnskyld meg, men det er faktisk over 1 måned til Halloween...vil se utrolig teit ut å pynte NÅ.

Hvem har sagt noe om å pynte nå??? Er du helt på bærtur eller?? Noen har tydeligvis lagt igjen hodet sitt i senga. Jeg skrev slutten av oktober, eller kan du ikke lese? veldig mange som planlegger pyntingen eller henter inspirasjon en tid i forveien. La folk ha sine hobbyer.

• Liker 4
Skrevet

Du virker ikke særlig intelligent..... :P

• Liker 2
Skrevet

Var støttekontakt for koen amerikanske barn og fikk tradisjonen da. Pynter lett med noen lykter ute (for å vise barna at vi feirer og at de kan ringe på hit), og led lykter, lys, hodeskaller, litt blomster og en orange duk inne.

Det begyner å bli godt.mørkt da og litt pynting er kos symtes jeg.

Anonymous poster hash: 9044b...586

Skrevet

Vi pynter med en lykt og lys :)

Alle her som 'deltar på Halloween' har gresskarlykt, en vanlig lykt med tent lys eller pynt ute. Det er fint for da Vet barna hvilke hus de skal ringe på i når de går 'runden sin'. De som har skrudd av utlyser viser at de ikke er interessert og da går barna forbi hos dem :)

Skrevet

Hvem har sagt noe om å pynte nå??? Er du helt på bærtur eller?? Noen har tydeligvis lagt igjen hodet sitt i senga. Jeg skrev slutten av oktober, eller kan du ikke lese? veldig mange som planlegger pyntingen eller henter inspirasjon en tid i forveien. La folk ha sine hobbyer.

Du har IKKE NEVNT "SLUTTEN AV OKTOBER"- så her er det DU SOM IKKE KAN LESE! din gjøk.

Du virker ikke særlig intelligent..... :P

Mer intelligent enn deg faktisk, jeg går ikke til tåpelige angrep på andre, :P

Anonymous poster hash: a25db...cb2

Skrevet

Min er 17 mnd på Halloween, tipper at hun ikke skjønner bæret av høytiden :P

Anonymous poster hash: d20bd...7d0

Skrevet

Jeg pynter og tenner lys. Satt ut en lykt i fjor og har aldri hatt så mange barn på døra før. Hyggelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...