Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til hva man kan finne på på date? Vi har vært ute et par ganger, så har vært på kafé, kino, spist ute og gått tur. Noen flere ideer? (bor i Oslo)

:)

Anonymous poster hash: 5bb39...289

Gjest Malanthor
Skrevet

Tur i villmarken være seg skog eller fjell. Norge har mange flotte fjell man kan bestige som foreks Gaustatoppen. Blir jo en dagstur da, ikke en 2 timers tur. Men greit å gjøre noe annerledes enn å gå på kino, gå ut å spise, bowle osv. Folk gjør jo ALDRI noe annet. Ugh ugh. :blomst:

Skrevet

Ja det var et bra tips! Takk :)

Skrevet

Spesifikt i Oslo er det mye å gjøre .. Sjekk ut visitoslo.no :)

Skrevet

Hva med å drikke seg dritings? Altid kjekt med en fellesfylle:-)

Anonymous poster hash: ba98b...0c5
Skrevet

Vi pakket sekken med kakao og pledd, og gikk på en liten utflukt i skogen med et vann. Ble sittende ved vannet under pleddet hele kvelden og kose og prate. Det er den fineste daten jeg har hatt :-)

Anonymous poster hash: a7788...554
Gjest Malanthor
Skrevet

Vi pakket sekken med kakao og pledd, og gikk på en liten utflukt i skogen med et vann. Ble sittende ved vannet under pleddet hele kvelden og kose og prate. Det er den fineste daten jeg har hatt :-)

Sånn skal det låte. :laugh:

Skrevet

Museum ja, det kan være gøy. Lenge siden jeg har vært på! :) og skogstur med kakao hørtes veldig koselig ut :) :)

Skrevet

Nå har ikke jeg vert på teknisk museum på minst et par tiår. Men har vert på Vitensenteret i Trondheim et par ganger, og det går jo en del ut på det samme. Kjempeartig :jepp:

Skrevet

Ja, verdt å teste ut! Takk :)

Skrevet

Is this real or is this fantasy?? *nynne sangen*

Så utrolig koselig, og så heldig du har vært da! Mine mannfolk gjennom åra har hoppet over date-delen,

hvis man er bort i fra at "Å ta noen øl" er date. Den ene gangen jeg har blitt bedt på ordentlig date, hvor vi møttes edru og han tok meg med på skogstur og tente bål og grillet mat til oss, begynte som en drøm men avsluttet med et ekstemt upassende kyss i form av at det var det han var ute etter å få til hele daten og til slutt omtrent overfalt leppene mine. Neitakk sa jeg og daten var over og hele det gode førsteintrykket han ga forsvant.

Anonymous poster hash: 06190...834

Skrevet

Å stå på skøyter kan jo være litt artig.

Vin/ølsmaking

Kjør til et øde sted og ha dere i bilen :P

Hyttetur: DNT hytte eller lei på campingplass (ikke særlig dyrt).

Leie en båt og fiske

Nå kommer jeg faktisk ikke på mer... trenger tips selv egentlig!

Skrevet

Likte idéen med Teknisk Museum! Når jeg datet typen ble jeg selv veldig glad og sjarmert når han ba meg med på ting som viste at han hørte etter og brydde seg - eks. inviterte til Tusenfryd fordi han visste at jeg liker meg kjempegodt der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...