Anciol Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 (endret) Jeg hadde skaffet billetter til en teaterforestilling, og spurte om venninnen min ville være med å se den og at jeg hadde en billett for henne og!, hun sa at hun skulle tenke på det. I dag kontaktet hun meg og sa at en annen venninne hadde gitt henne billetter til det stykket og at hun dessverre ikke kunne gå med meg! Er skuffet og lei over at hun heller foretrakk å gå med en annen enn mg! Blir alltid den som ender på sidelinjen føler jeg! Klarer ikke mer snart blir alltid sist prioritert av venner. ! Endret 15. september 2014 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Til hennes forsvar så sa hun at hun måtte tenke på det, men hun kunne gjerne sagt at du kunne ha funnet noen andre... Det å sitte der igjen må være utrolig kjedelig! Vil anbefale å spørre noen andre neste gang, eller si at du trenger et svar den dagen, for å slippe skuffelsen. Anonymous poster hash: 2194a...381
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Er litt kjipt når hun skulle gå på akkurat det samme stykket.. Den ser jeg. Hvis du spurte henne først også? Har du noen andre du kan gå med da? Anonymous poster hash: 3647e...bfa 1
Anciol Skrevet 15. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2014 (endret) Jada kan alltids spørre min bror sin samboer . ja jeg spurte henne før hun andre venninnen kom med billetter og det gjør det ennå surere . Endret 15. september 2014 av Anciol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå