AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Jeg sliter veldig med søvn, og ofte når jeg nesten holder på å sovne så plutselig blir jeg lys våken igjen og hjerte og pulsen begynner å dunke skikkelig fort og hardt. Liksom som om jeg får angst. Blir helt andpusten. Det kan vare lenge. Så da får jeg ikke sove likevel. Andre som har opplevd noe lignende? Skikkelig ubehagelig å slitsomt når jeg ikke får sove! Anonymous poster hash: 5e3d8...539
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Jepp. Angstanfall. Akkurat når du holder på å sovne slapper kroppen av og forsvarsmekanismene er nede. Begynn å mediter litt, øv deg på å slappe av så blir det bedre! Les deg opp på mindfullness Anonymous poster hash: 250bd...d8e
Gjest rangle Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 jepp, hadde mye av det før. stemmer det som står over med at kroppen slapper av og da kommer det. veldig ubehagelig. jeg var oppe 2 døgn også fikk jeg alltid sove det 3. så har ingen råd til deg. det gikk forsåvidt over etter hvert. jeg var midt i en prosess med å jobbe meg utav en del ting og når det gikk bedre ble søvnen bedre. så vet ikke om det er noe som plager deg du kan ta tak i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå